۱۳۹۶ بهمن ۲, دوشنبه

پیامدها هراسناک خون در آبگونه

خون در پایان ادرار

برخی از بیماران زمانی که به پزشک بازگشت می کنند می گویند که پس از ادرارشان چند چکه خون از آنها بیرون می شود و می خواهند بدانند که دلیل آن چیست؟ پزشکان در این رابطه می گویند که به انگیزه ها مختلفی زبانزد جوش و خروش شاشدان ، مشکلاتی در پیشابراه خلفی و.. هستی خون در آبگونه گاهی انگیزه ها ساده ی دارد که می توانیم به ورزش سخت یا خو ماهیانه و … نشان کنیم. همانا گاهی گاه دیگری زبانزد دچار شدن به بیماری های از جمله هموفیلی و کم خونی داسی گونه می تواند در آشکار این بیماری نیز نخش داشته باشد.

چند چکه خون پس از ادرار

در سنین گوناگون دلیل هستی خون در آبگونه نیز ناسان است : 

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

در خردسالان می تواند به انگیزه ها بیماری های مادرزادی گردن بند ، آشکار گندیدگی های ادراری ، هستی کلسیم در خون نشان کرد. شدنی است این دشواری ساخته شده باشد که بایسته است برای بررسی آن به پزشک بازگشت نمایید تا او پس از به دست آوردن دلیل تیز بین ، درمان را برای شما آغاز نماید.

پزشکان اینگونه می گویند که برخی از داروها زبانزد هپارین ، وارفارین ، دردبَر و … می توانند از گفتار فاش ترین مواردی باشند که دست آویز ساخته خون در آبگونه می شوند. در سالخوردگان این جستار می تواند نشان دهنده بیماری های مانند بستگی پیشاب راه یا چنگار های سامانه ادراری باشد.

آیا کارکرده دارو می تواند دست آویز شود که این دشواری پدید آید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...