۱۳۹۶ دی ۳۰, شنبه

بزرگ ترین و شگفت ترین ارتش های جهان

۲)روسیه 

روسیه به نام دومین نیرو ارتشی جهان است که نیروهای هوایی اِرمان روسیه از ۳۷۹۴ هواپیمای ارتشی برپایی شده اند. در پاره نیروی دریایی نیز ۳۵۲ کشتی جنگی داشته است.

۶)انگلستان

۷) ژاپن

۸)ترکیه

۹)آلمان

۱۰)ایتالیا

۱۱)کره جنوبی (آسیا)

۱۲) مصر (آفریقا؛ خاور میانه)

۱۳) پاکستان (آسیا)

۱۴)اندونزی (آسیا نیمروز شرقی)

۱۵) اسرائیل (شرق میانه)

۱۶)ویتنام (آسیا نیمروز شرقی)

۱۷)برزیل (جنوب امریکا؛ لاتین)

۱۸)لهستان (اروپا و ناتو؛ Eunion)

۱۹) تایوان (آسیا)

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

۳)چین

چین هم پس از سال ها تلاش توانسته است پایه سوم را به خود ویژگی بدهدچین جز ارتش های است که از نگر نیروی آدمی نیرومند می باشد.امروزه نیروی هوایی چین به انگیزه خریدهای باکفیت  در چگونگی خوبی آرام داشته استدر همه نیروی هوایی آن ۲۹۵۵ هواپیما داشته است.

۴)هند 

چهارمین ارتش نیرومند به هند ویژگی داشته است که در کل ۲۱۰۲ فروند هواگرد در نیروی هوایی هند هستی داشته استدر اکنون کنونی این کشور در اکنون آشکار رسانی ارتش خود می باشد.

۵)فرانسه 

فرانسه پایه پنجم ارتش کیهان را با ۶۷ میلیون تن گروه در گزینش داشته است.فرانسه  ۶۸۶۳ از گونه ها خودروی زرهی زبانزد زره پوش دارد. به تازگی واپسین رده های نصب خود را این سامانه پشتیبان موشکی به پایان رسانده است و می تواند در هر شرایطی موشک های پرتاب شده به سوی خاک این کشور را مورد آرمان آرام بدهد.

۲)روسیه 

روسیه به نام دومین نیرو ارتشی جهان است که نیروهای هوایی اِرمان روسیه از ۳۷۹۴ هواپیمای ارتشی برپایی شده اند. ایران ۱۳۱۵ دستگاه خودروی زرهی و زره پوش داشته است.

برترین ارتش های جهان

دیگر پایه ها

۲۰)ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...