۱۳۹۶ آذر ۱۲, یکشنبه

سلاح هارپ ایران

سلاح هارپ ایران : قطعا تاکنون نام هارپ را در فضای مجازی و دنیای اخبار و اطلاعات شنیده اید و شاید بدانید که این پروژه هارپ با استفاده از امواج فوق کوتاه رادیویی می تواند جابجایی ابرها، کاهش خشکسالی و امکام بارورسازی آن ها را فراهم سازد تا سکون هوا بهم بریزد. در سراسر دنیا

سلاح هارپ ایران : قطعا تاکنون نام هارپ را در فضای مجازی و دنیای اخبار و اطلاعات شنیده اید و شاید بدانید که این پروژه هارپ با استفاده از امواج فوق کوتاه رادیویی می تواند جابجایی ابرها، کاهش خشکسالی و امکام بارورسازی آن ها را فراهم سازد تا سکون هوا بهم بریزد. در سراسر دنیا این پروژه غوغای زیادی به پا کرده است و اکنون نیز باید بگوییم که در ایران نیز این امکان فراهم گردیده است و می توان با استفاده از آن تغییراتی در آب و هوا ایجاد کرد.

سلاح هارپ ایران : معاون آموزشی و پژوهشی سازمان محیط زیست، دکتر محمد یزدی، در خصوص جزئیات این طرح گفت: “این پروژه یکی از پروژه های محرمانه ی کشورهای روسیه و آمریکا می باشد که با استفاده از آن می توانند توسط امواج فوق کوتاه رادیویی، لایه ی یونوسفر جو را تحریک نموده و سبب بارش باران در یک منطقه ی مشخص شوند. بر اساس توضیحات وی، تکنولوژی هارپ یکی از فناوری هایی است که بر پایه ی انتشار امواج رادیویی فوق العاده کوتاه و قدرتمند طراحی شده است و با انتشار آن در سطح یونوسفر جو سبب ایجاد یک میدان یونی می گردد و در این شرایط امواج الکترو مغناطیس ارسال شده دوباره به زمین باز می گردند.

سلاح هارپ ایران : انرژی حاصل از این امواج می تواند در یک نقطه ی خاص تاثیران مختلفی را ایجاد نماید، این تاثیرات شامل جابحایی ابرها،از بین بردن سکون هوا و جابجایی هوا، کشف منابع معدنی و نفتی در زیر زمین می باشد. یکی دیگر از کاربردهای این پدیده ی جدید این است که می توان با تمرکز این انرژی سبب تحریک گسل های زمین و ایجاد زلزله شد که این موضوع کمی نگران کننده به نظر می رسد. به هر حال هر فناوری جدید یک سری مزایا و معایبی نیز با خود به همراه دارد و این موضوع به طرز استفاده ی هر کشور از آن فناوری بستگی دارد.

سلاح هارپ ایران: دکتر محمد یزدی در خصوص فعالیت ایران در این زمینه گفت که این پروژه ی تحقیقاتی محرمانه بوده و برخی از مراکز و دستگاه های اجرایی در این زمینه با یکدیگر فعالیت دارند، اما از نام این مراکز را اعلام نکرد. تنها موردی که وی تاکید نمودند این است که این پروژه از سوی سازمان محیط زیست ایران مورد تایید قرار گرفته و اعتباراتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و احتمالا تا سال آینده بتوانیم در زمینه های حفظ بقای محیط زیست در ایران از آن استفاده نماییم.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

آیا سلاح هارپ در ایران وجود دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...