۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

بروزرسانی بازی Minecraft در سال آینده منتشر خواهد شد

چند وقت پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد تصمیم دارد برای بازی Minecraft یک بروز رسانی گرافیکی ارائه دهد تا رزولیشن بازی را افزایش داده تا به ۴k برساند. چون این بازی بسیار قدیمی است , از آن جایی که کنسول های جدید از جمله PS4 و Xbox One X  از رزولوشن ۴K پشتیبانی می

چند وقت پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد تصمیم دارد برای بازی Minecraft یک بروز رسانی گرافیکی ارائه دهد تا رزولیشن بازی را افزایش داده تا به ۴k برساند. چون این بازی بسیار قدیمی است , از آن جایی که کنسول های جدید از جمله PS4 و Xbox One X  از رزولوشن ۴K پشتیبانی می کنند , پس مایکروسافت به این نتیجه رسید که زمان آن فرا رسیده که این بازی به روز رسانی شود. شرکت مایکروسافت تلاش می کرد تا پاییز ۲۰۱۷ این به روز رسانی را در اختیار کاربران قرار دهد , اما بر اساس شواهد معلوم است که این به روز رسانی تا پایان ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده به دلیل این که قصد دارد یک بسته گرافیکی سوپر داپر را ارائه دهد , عرضه اش را به تاخیر انداخته است. بسیاری از کاربران از این تاخیر ناراحت هستند، چرا که انتظار داشتند تا پایان امسال از آن استفاده کنند , اما از قرار معلوم باید منتظر باشیم تا در اواخر سال ۲۰۱۸ این بروز رسانی در اختیارمان قرار گیرد چون مایکروسافت در سایت رسمی خود اعلام کرده این پروژه بسیار عقب بوده و کار های زیادی دارد.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

در کنار تاخیر در ارائه به روز رسانی , عرضه بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز به تعویق افتاده است. مایکروسافت از این تاخیر ها معذرت خواهی کرده و علت آن را تلاش برای ارائه بهترین نسخه بیان می کند. هر چند که همه کاربران از انتظار برای انتشار این به روز رسانی ناراحت هستند اما قطعا این انتظار بهتر از عرضه یک محصول ناقص و با ایراد است. تاریخ مشخصی برای ارائه این به روز رسانی اعلام نشده است . تنها چیزی که میدانیم این است که این آپ دیت در سال ۲۰۱۸ از طرف شرکت بزرگ مایکروسافت منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...