۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

راهور ۱۲۰ خلافی خودرو

خلافی خودرو : اکثریت افراد در ایران دارای خودرو یا موتور سیکلت می باشند که شامل تخلفات رانندگی می شود و در صورتی که میزان این تخلفات از یک مبلغ خاصی بیش تر شود در صورت انجام یک تخلف دیگر، پس از استعلام پلیس راهنمایی رانندگی وسیله ی نقلیه ی شما توقیف گردیده و به

خلافی خودرو : اکثریت افراد در ایران دارای خودرو یا موتور سیکلت می باشند که شامل تخلفات رانندگی می شود و در صورتی که میزان این تخلفات از یک مبلغ خاصی بیش تر شود در صورت انجام یک تخلف دیگر، پس از استعلام پلیس راهنمایی رانندگی وسیله ی نقلیه ی شما توقیف گردیده و به پارکینگ اعزام می گردد. بسیاری از افارد برایشان این سوال مطرح است که چگونه می توانند از خلافی خودرو یا موتور سیکلت خود باخبر شوند؟!

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

در پاسخ به سوالتان باید بگوییم که روش های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها به گفته ی رئیس پلیس راهور جمهوری اسلامی ایران مراجعه به سایت اینترنتی http://rahvar120.ir می باشد که از طریق این سایت می توانید میزان تخلفات خودرو یا وسیله ی نقلیه ی خود را با جزئیات و محل تخلف و میزان مبلغ جریمه مشاهده نمایید و در صورت تمایل خلافی وسیله ی نقلیه ی خود را پرداخت نمایید.

رئیس پلیس راهور در سخنان خود اعلام کرد که علاوه بر سایت اینترنتی، یک روش دیگر وجود دارد که استفاده از سامانه ی پیامکی پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد. تقریبا تا یک سال گذشته کاربران با ارسال شماره VIN خودرو یا موتور سیکلت خود به سامانه های ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ و ۳۰۰۰۵۱۵۱ می توانستند از مبلغ خلافی باخبر شوند اما هم اکنون شماره ی این سامانه ی پیامکی تغییر کرده و از این پس برای اطلاع از خلافی خودروی خود باید به شماره ی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ شماره VIN درج شده روی کارت وسیله ی نقلیه ی خود را ارسال نمایند تا میزان خلافی خود را مشاهده نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...