۱۳۹۶ آبان ۱۸, پنجشنبه

نسل چهارم گوشی های هوشمند ایسوس در ایران معرفی شد

امروز شرکت ایسوس در تهران , طی یک کنفرانس رسمی , نسل چهارم گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد. این شرکت در ۱۵ آبان از سه مدل از گوشی های خود به نام های zenfone 4 max ،zenfone 4 و zenfone 4 selfie pro پرده برداشت. این گوشی ها تحت عنوان ذنفون ۴ وارد

امروز شرکت ایسوس در تهران , طی یک کنفرانس رسمی , نسل چهارم گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد. این شرکت در ۱۵ آبان از سه مدل از گوشی های خود به نام های zenfone 4 max ،zenfone 4 و zenfone 4 selfie pro پرده برداشت. این گوشی ها تحت عنوان ذنفون ۴ وارد بازار خواهند شد.

دستگاه ردیاب یا جی پی اس در واقع یک نوع دریافت کننده است که در ارتباط با ماهواره های داخل جو زمین موقعیت شما را مشخص می کند.


مدیر منطقه ای شرکت ایسوس در سخنان خود این گونه اعلام کرد : به دلیل افزایش اهمیت گوشی های هوشمند در زندگی افراد , شرکت ایسوس طراحی برتر با کیفیت عالی را هدف خود قرار داده است. ایسوس نیاز افراد را بررسی کرده و بر اساس درخواست کاربران گوشی هایی مناسب با باتری قوی برای عکس های سلفی تولید کرده است.

مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس بیان کرد برای اولین بار در کل تاریخ ذنفون ۴ در خاورمیانه و در ایران توزیع می شود. متخصصان گوشی اعلام کردند ذنفون ۴ دستگاهی است که با آن می توان تک تک لحظات را ثبت کرده و از آن ها خاطرات زیبایی بسازیم.

ایسوسدوربین های قوی دوگانه ذنفون ۴ با لنز های زاویه باز یکی از امکاناتی است که ذنفون ۴ را از سایر گوشی ها متمایز کرده است. موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل , امکان عکس گرفتن در نور کم اما با کیفیت بالا را فراهم کرده است. فیلمبرداری ۴K از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

طراحی منحصر به فرد گوشی , رم و حافظه ۴ گیگا بایتی , استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۰ آن را به یکی از بهترین گوشی های سال تبدیل کرده است. کمپانی ایسوس همانطور که می دانید سالیان سال است که در زمینه ی تولید لپ تاپ و گوشی های هوشمند فعالیت دارد ولی این بار به طور رسمی از سه گوشی جدید خود در ایران رونمایی به عمل آورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...