۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

تعیین تسهیلات بانکی برای زلزله زدگان (وام زلزله زدگان کرمانشاه)

تسهیلات بانکی برای زلزله زدگان : با توجه اینکه این روزها خسارت های زیادی از زلزله به مردم عزیز مخصوصا کرمانشاهیان وارد شده است ، تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا بتوان بخشی از مشکلات را کم کرد که این تسهیلات با توجه به میزان خسارت و میزان تخریب می باشد. محمد باقرنوبخت سخنگویی دولت اظهار نموده

تسهیلات بانکی برای زلزله زدگان : با توجه اینکه این روزها خسارت های زیادی از زلزله به مردم عزیز مخصوصا کرمانشاهیان وارد شده است ، تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا بتوان بخشی از مشکلات را کم کرد که این تسهیلات با توجه به میزان خسارت و میزان تخریب می باشد.

محمد باقرنوبخت سخنگویی دولت اظهار نموده است که با توجه به وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه ، شرایطی در حال انجام است تا زلزله زدگان به صورت موقت اسکان داشته باشند و حتی برای افرادی که خانه هایشان دچار مشکلی نیست ولی نگران هستند که پس لرزه ها سبب شوند که خانه هایشان ناامن شود نیز اسکان موقت محیا شود.

دستگاه جی پی اس در واقع یک دریافت کننده سیگنال است و با خرید جی پی اس در ارتباط با ماهواره های GPS می توانید موقعیت مکانی شی که به همراه جی پی اس است را ردیابی کنید.

تعیین تسهیلات بانکی برای زلزله زدگان (وام زلزله زدگان کرمانشاه) : او همچنین می گوید که مطابق با دستور رئیس جمهور جلسه ی برگزار شده است که طبق آن تسهیلاتی به زلزله زدگان و کمک های بلاعوضی تعلق بگیرد.همچنین رئیس جمهور به استاندار کرمانشاه دستور داده است که اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین استان نماید و اقلامی را که جمع آوری شده است به دست روستایان و شهرها برساند.

نوبخت سخنگوی دولت: هیئت دولت برای تسهیلات ۶۵۹ میلیارد تومان و برای کمک بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه ۲۸۱میلیارد راتصویب نموده است.

با زوم تک همراه شوید…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...