۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

چرا ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ حذف شد؟

حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ : جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که در کشور روسیه قرار است برگزار شود و در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰ به روسیه داده شده است . این اولین جام جهانی تاریخی می باشد که در اروپایی شرقی برگزار می شود و قهرمان

حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ : جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که در کشور روسیه قرار است برگزار شود و در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰ به روسیه داده شده است . این اولین جام جهانی تاریخی می باشد که در اروپایی شرقی برگزار می شود و قهرمان این دوره از جام جهانی به جام کنفدراسیون ۲۰۲۱ صعود خواهد کرد.

یکی از جدیدترین اتفاقاتی که بسیار تعجب برانگیز است و این روزها منتشر شده حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ است. ایتالیا جز تیم های بزرگی می باشد که طرفداران زیادی داشته است و مردم بسیاری هستند که ساعت ها پای تلویزیون می نشینند تا بازی این تیم را تماشا کنند. اما حالا چه اتفاقی رخ داده که ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ حذف شده است و انتشار این خبر موجب شده تا شوکی به علاقه مندان فوتبال وارد شود.

این حذف در بازی با سوئد رخ داده است و برخی می گویند که جام جهانی بدون ایتالیا قطعا جذاب نیست. در دیدار برگشت پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸،ایتالیا در میلان میزبان سوئد بود. آتزوری که در دیدار رفت که از زردپوشان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد در این جدال هم به بازی خود با تساوی بدون گل اتمام داد تا بعد از شصت سال ایتالیا از جام جهانی باز بماند و حذف شود.

باید منتظر ماند و دید که پس از حفظ ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ کدام تیم بزرگ می تواند برای حضور در این رقابت ها باقی بماند.

اگر به دنبال یک دستگاه ردیاب ارزان قیمت هستید و البته می خواهید که بیشترین امکانات را بدست آورید، سامانه ردیابان با تیم پشتیبانی نیرومند در خدمت شماست.

برخی از شهروندان ایتالیایی می گویند که علت حذف ایتالیا از جام جهانی به دلیل نبود مربی خوب و بازیکنان در تیمشان فوتبال کشورشان بوده است که سبب شده ایتالیا از جام جهانی باز بماند. همانطور که پیش تر گفته ایم ایتالیا بعد از شصت سال است که از جام جهانی جا مانده و نتوانسته است حضور پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...