۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

قیمت روز گوشی های سامسونگ

گوشی های سامسونگ : این روزها بازار خرید گوشی های هوشمند داغ است و کمتر کسی است که گوشی نداشته باشد و همه تقریبا سعی می کنند گوشی مورد علاقه شان را خریداری کنند و کارهای روزانه خود را مانند پیامک ، تماس ، پرداخت های اینترنتی و… را با گوشیشان انجام بدهند اما برندهای

گوشی های سامسونگ : این روزها بازار خرید گوشی های هوشمند داغ است و کمتر کسی است که گوشی نداشته باشد و همه تقریبا سعی می کنند گوشی مورد علاقه شان را خریداری کنند و کارهای روزانه خود را مانند پیامک ، تماس ، پرداخت های اینترنتی و… را با گوشیشان انجام بدهند اما برندهای زیادی وجود دارد که گوشی های متنوعی را تولید می کنند مانند اپل ، سامسونگ ، سونی ، هواوی ، ال جی و ….

سامسونگ یکی از برندهای گوشی های همراه می باشد که این روزها توانسته است طرفداران زیادی داشته است و البته برای برخی از برندهای دیگر به عنوان رقیب جدی شناخته شود. سامسونگ در کنار گوشی های بالا رده ی که دارد اقدام به تولید گوشی های میان رده نیز نموده است که فروش خوبی نیز بدست آورده است.

برای پیدا کردن یک شی مانند خودرو  در هر لحظه و هر مکان کافی است تا به دنبال خرید یک دستگاه جی پی اس مناسب نیاز های خود باشید.


در ایران نیز گوشی های سامسونگ بین کاربران محبوبیت های زیادی دارند تا جایی که برخی از کاربران همیشه منتظر گوشی های جدید این شرکت می باشند و آن را به عنوان برند محبوب می شناسند.

آخرین قیمت گوشی های سامسونگ ( مهرماه ۹۶)

نام محصول حدود قیمت ( تومان)
۱ سامسونگ گلکسی اس ۸ دو سیم‌کارت ۲.۷۵۰.۰۰۰
۲ سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس دو سیم‌کارت ۳.۰۵۰.۰۰۰
۳ سامسونگ گلکسی  Note 8 ۴.۰۹۹.۰۰۰
۴ سامسونگ گلکسی J7 Pro 2017 ۱.۲۵۰.۰۰۰
۵ سامسونگ گلکسی  J5 Pro ۹۸۵.۰۰۰
۶ سامسونگ گلکسی  J7 Prime ۹۳۵.۰۰۰
۷ سامسونگ گلکسی  A5 ۱.۵۰۰.۰۰۰
۸ سامسونگ گلکسی  A7 2017 ۱.۷۰۰.۰۰۰
۹ سامسونگ گلکسی  J5 Prime ۷۵۰.۰۰۰
۱۰ سامسونگ گلکسی  J7(2017) ۷۹۰.۰۰۰
۱۱ سامسونگ گلکسی  Grand Prime Plus ۵۲۰.۰۰۰
۱۲ سامسونگ گلکسی  A3 2017 ۱.۰۸۰.۰۰۰
۱۳ سامسونگ گلکسی  J3 Pro ۷۲۰.۰۰۰
۱۴ سامسونگ گلکسی  J7 2016 ۹۰۰.۰۰۰
۱۵ سامسونگ گلکسی  Galaxy J5 ۷۴۰.۰۰۰
۱۶ سامسونگ گلکسی  J3 Dual SIM ۵۸۰.۰۰۰
۱۷ سامسونگ گلکسی  J1 mini Prime ۳۸۰.۰۰۰
۱۸ سامسونگ گلکسی  J1 Ace SM-J111F-DS  دو سیم‌کارت ۴۸۰.۰۰۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...