۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

قیمت موبایل هواوی

گوشی های هواوی : بین محصولات دیجیتالی این روزها رقابت های جدی وجود داشته است که روز به روز این رقابت قوی تر نیز می شود، آن چیزی که به عنوان اصلی ترین مورد در این بازار وجود دارد ارائه خدمات منحصر به فرد است.در گوشی های هواوی امضای ” کیفیت ناب” دیده می شود

گوشی های هواوی : بین محصولات دیجیتالی این روزها رقابت های جدی وجود داشته است که روز به روز این رقابت قوی تر نیز می شود، آن چیزی که به عنوان اصلی ترین مورد در این بازار وجود دارد ارائه خدمات منحصر به فرد است.در گوشی های هواوی امضای ” کیفیت ناب” دیده می شود ، این امضا در واقع ارزش هر برند را در دنیای رقابتی نشان میدهد.

قیمت جی پی اس خودرو یکی از فاکتورهایی است که معمولا هر شخصی به آن فکر می کند و برای او مهم است اما باید بدانید که در خرید یک ردیاب علاوه بر قیمت، امکاناتی که به شما ارائه می شود نیز اهمیت زیادی دارد.

هواوی یکی از برندهای تولید کننده موبایل است که توانسته است با تولید گوشی های ارزان قیمت هوشمند بین کاربران محبوب شود و شهرت زیادی را بدست بیاورد. هواوی گوشی های اندرویدی متنوعی را تولید می کنند که می توان با هر بودجه ی اقدام به خرید گوشی نمود. البته در سال های اخیر توانسته است گوشی های گران قیمت و بالا رده ی را نیز تولید نماید که با این وجود دیدگاه مردم نسبت به محصولات چینی تقریبا بهبود یافته است.

قیمت روز گوشی های هواوی ( مهرماه ۹۶)

هواوی – مدل محصول حدود قیمت (تومان)
۱ P10 Lite ۹۵۰.۰۰۰
۲ آنر ۸ لایت دو سیم‌کارت ۷۲۰.۰۰۰
۳ آنر ۶ ایکس BLN-L21 دو سیم‌کارت ۸۰۰.۰۰۰
۴ Y7 Prime Dual SIM ۷۱۵.۰۰۰
۵ Nova 2 Plus Dual SIM ۱.۴۰۰.۰۰۰
۶ Y5 2017 ۴۵۰.۰۰۰
۷ Y6 Pro ۵۲۰.۰۰۰
۸ Y3 2017 ۴۰۰.۰۰۰
۹ Honor 8 ۱.۳۶۰.۰۰۰
۱۰  Honor ShotX ۶۶۵.۰۰۰
۱۱ Y6 II Dual SIM ۵۵۰.۰۰۰
۱۲ Huawei P8 Lite(16گیگابایت) ۶۱۰.۰۰۰
۱۳ P10 Dual SIM ۱.۸۵۰.۰۰۰
۱۴ P10 Plus Dual SIM ۲.۴۴۰.۰۰۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...