۱۳۹۶ مهر ۲۴, دوشنبه

گوشی زیر ۵۰۰ هزار تومان

گوشی یکی از وسایلی است که این روزها در جیب و کیف همه ی ما تقریبا دیده می شود.گاهی برای خرید گوشی وسواس های زیادی را به خرج می دهیم تا بتوانیم بهترین گوشی که دوست داریم را خریداری کنیم. همه گوشی های که در بازار وجود دارند خود دارای قابلیت های زیادی هستند ولی

گوشی یکی از وسایلی است که این روزها در جیب و کیف همه ی ما تقریبا دیده می شود.گاهی برای خرید گوشی وسواس های زیادی را به خرج می دهیم تا بتوانیم بهترین گوشی که دوست داریم را خریداری کنیم.

دستگاه جی پی اس در واقع یک دریافت کننده سیگنال است و با خرید جی پی اس در ارتباط با ماهواره های GPS می توانید موقعیت مکانی شی که به همراه جی پی اس است را ردیابی کنید.


همه گوشی های که در بازار وجود دارند خود دارای قابلیت های زیادی هستند ولی گاهی ما میخواهیم با داشتن بودجه ی متوسط بهترین گوشی را در این رده قیمت خریداری کنیم. یکی از بهترین گوشی های که می توان با بودجه ی تقریبا ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد ، گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime Plus می باشد.

Galaxy Grand Prime Plus

این گوشی یکی دیگر از محصولات سامسونگ است که طرفداران زیادی داشته است و توانسته است تقریبا موفق باشد. سامسونگ گرند پریم پلاس از پلاستیک ساخته شده است و مشخصاتی از قبیل ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۱.۵ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی داشته است. این گوشی می تواند پشتیبانی از دو سیم کارت در قطع میکرو را پشتیبانی نماید.

صفحه نمایش یکی از اصلی ترین قسمت های است که هر کاربر به آن دقت می کند، سامسونگ گلکسی گرند پریم پلاس نمایشگری ۵ اینچی داشته که از وضوح تصویر ۹۶۰×۵۴۰ برخوردار است.

دوربین گلکسی گرند پریم پلاس دارای سنسور ۸مگاپیکسلی است که امکانات فوق العاده ی مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و فوکوس با اشاره روی سوژه را داشته است و در نهایت می تواند تصویری را به مخاطب بدهد که راضی کننده باشد.در دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری ۵مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سامسونگ-گلکسی-گرند-پریم-پلاس

سامسونگ-گلکسی-گرند-پریم-پلاس

یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی مجهز بودن به سیستم‌عامل مارشمالو است و همچنین پشتیبانی از شبکه ۴G و  باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت را نباید فراموش کرد.

شما با خرید این گوشی می توانید یکی از بهترین گوشی های میان رده را در دست داشته باشید که سامسونگ تعادل خوبی را در آن برقرار کرده است.گوشی های مانند ال‌جی ال۹۰ و هوآوی Honor 3C به عنوان رقبای اصلی این گوشی سامسونگ می باشند.

قیمت گلکسی گرند پریم پلاس

این گوشی در بازار با قیمت حدود ۴۸۰ هزار تومان تا ۵۵۰ هزار تومان بفروش می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...