۱۳۹۶ بهمن ۱۲, پنجشنبه

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخت می شود که تن نمی تواند هیچ فعالیتی را در درازا روز نمی تواند انجام بدهد.امروزه برخی از مردم به تااینکه اینکه دچار سردرد می شوند به سراغ استوار و راست و داروهای کیمیایی می روند ولی بایسته است بدانید که روش های خانگی می تواند در درمان سردرد کارساز باشد.

۱)چای زنجبیل ویژگان متعددی داشته است و برای درمان سردرد بسیار پیشنهاد می شود. اگر می خواهید از زنجبیل برای سردرد بکارگیری کنید می توانید یک ریشه زنجبیل را به این فنجان آب افزونی کنید و پروانه دهید به گه ۵ دم بجوشداین محلول نخش دردبَر را انجام دادن خواهد کرد.

۳)چایی سبز را بی گمان با ویژگان درمانی بسیار آن شنیده اید و می دانید که در لاغری نیز بسیار می باشد همانا اگر سردرد دارید چایی سبز را فراموش نکنید زیرا سرشار از آنتی اکسیدان قوی  و ماده مغذی بسیار است.

۴)در تاریکی آرامش نمایید.افرادی که میگرن دارند یا بر نشان شلوغی و سرو آوا دچار سردرد شده اند می توانند از تاریکی بکارگیری کنند بدین روی که در یک پیرامون آرام و بی سرو آوا و تاریک آرامش کنند.استراحت و ریلکسیشن یکی از بهترین گزینه های است می تواند در آرام کردن سردرد به شما کمک کند.

۵)گل راعی و گل ساعتی می تواند یکی دیگر از گزینه های درمان خانگی سردرد باشد. در داروخانه ها و عطاری می توانید پوشینه های این گیاهان را خریداری نماییدهر روز تا زمان بیست روز ، از ۲ شماره از آنها بکارگیری کنیدقطعا با بکارگیری از گزینه ها می توانید  به درمان خانگی سردرد تان کمک نمایید.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

کاربران گرامی می توانید از پیوند های   درمان سردرد با دارچین   و   درمان تند سردرد شدید  استفاده نمایید.

چگونه سر دردمان را در خانه درمان کنیم؟

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...