۱۳۹۶ دی ۲۵, دوشنبه

درمان سریع افسردگی

درمان سریع افسردگی : برخی از پزشکان بر این باورند که چگونگی روند زندگی و شیوه ی آن می تواند از عوامل ایجاد افسردگی باشد که می توان به وسیله عناصر مختلف مانند نورخورشید ، خواب کافی ، ورزش های منظم ، فعالیت های ذهنی ، رژیم های غذایی صحیح و شرکت در فعالیت های اجتماعی از آن پیشگیری نمود.

زعفران را می توان به عنوان یک چاشنی و رنگ دهنده غذا دانست که از گذشته تا کنون بسیار از آن استفاده شده است و در تجارت نیز دارای ارزش فراوانی می باشد.زعفران کاهش چربی و کلسترول خون را به همراه دارد و البته به عنوان یک آرام بخش نیز به شمار می رود.

داروهای شیمیایی زیادی وجود دارد که برای درمان افسردگی تجویز می شوند اما نباید فراموش کرد که این داروها هر کدام دارای عوارضی هستند که می توانند زندگی شما را دگرگون کنند. آیا تا به حال نام زعفران را در درمان سریع افسردگی شنیده اید؟ زعفران دارای املاح معدنی ، مواد چرب و اسانس های زیادی است. رنگ زیبایی زعفران به ماده ی با نام کرویسن مرتبط می باشد .زعفران از گذشته تا کنون به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای درمان افسردگی شناخته شده است. امروزه تحقیقاتی نیز انجام شده که خواص زعفران را در ضد افسردگی بودن تایید می کند.

درمان سریع افسردگی

زمانی که مواد معطر این گیاه پودر شوند زودتر از پودر نشده تبخیر می گردند پس توصیه می شود وقتی می خواهید آن را مصرف کنید زعفران را پودر کنید و در صورت پودر کردن آن ، در ظرف در دار نگه داری نمایید.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

نکته مهم) یکی از مضررات زعفران این است که بر روی تولید مثل تاثیر گذار است و بانوانی که باردار هستند نباید زعفران را مصرف  نمایند. البته زعفران اگر زیاد مصرف شود بر روی کلیه ها تاثیر بدی گذاشته و کاهش اشتها را نیز به دنبال دارد.

زعفران و افسردگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...