۱۳۹۶ آذر ۲۹, چهارشنبه

لپ تاپ هیبریدی ۹۲۰ Yoga

بسیاری از شرکت ها در سال ۲۰۱۷ لپ تاپ های زیادی را تولید کردند , یکی از این شرکت ها که در این زمینه فعال بوده و مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی کرده شرکت لنوو است. شرکت لنوو با در نظر گرفتن ویژگی هایی از جمله کیفیت شگفت انگیز صدا , ویژگی های

بسیاری از شرکت ها در سال ۲۰۱۷ لپ تاپ های زیادی را تولید کردند , یکی از این شرکت ها که در این زمینه فعال بوده و مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی کرده شرکت لنوو است. شرکت لنوو با در نظر گرفتن ویژگی هایی از جمله کیفیت شگفت انگیز صدا , ویژگی های سخت افزاری , زیبایی و ظرافت و باریکی و زیبایی ظاهر و طراحی منحصر به فرد رضایت کابران خود را جلب کرده است.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

اما صدای فن لپ تاپ های لنوو کمی آزار دهنده است , پایه نگه دارنده قلم , کیفیت مناسبی ندارد , همچنین نبود کارت گرافیکی مجزا یکی از مشکلات لپ تاپ های لنوو می باشد. Yoga 920 مدل جدیدی از شرکت لنوو است که قابلیت های خوبی دارد , قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه , ارتقأ طول عمر باتری , صفحه کلیدی ارتقأ یافته , درگاه USB-C ، بهتر شدن جای گیری وب کم برخی از این ویژگی ها می باشد.

920 Yogaلنوو با پیشرفت در زمینه سخت افزاری توانسته ویژگی هایی که مورد نیاز کاربران خود را بر طرف کند. حافظه داخلی این دستگاه ۵۱۲ گیگابایت بوده از نوع SSD می باشد. حافظه رم آن ۱۶GB DDR4 و اندازه نمایشگر آن ۱۳.۹ اینچ و Full HD می باشد. پردازنده مورد استفاده در آن  ۱.۸ GHz Intel Core i7-8550U بوده و کارت گرافیک آن Intel UHD Graphics 620 است.

شرکت لنوو با ارتقا ظرفیت و عمر باتری این شرکت توانسته قدرت باتری را به ۱۲ ساعت افزایش دهد. در طراحی این لپ تاپ تغییراتی انجام شده است , افزایش ضخامت بدنه , کمی زیبایی لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده اما مقاومت آن را افزایش داده است. به طوری کلی می توانیم بگوییم ۹۲۰ یوگا لپ تاپی کم وزن بوده و بدنه ای محکم است. قدرت پردازش آن بالا بوده و از نظر سخت افزاری قوی می باشد. در کل می توان گفت ۹۲۰ یوگا انتخاب مناسبی برای اکثر افراد برای فعالیت های روزمره است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...