۱۳۹۶ دی ۱, جمعه

کامپیوتر گیمینگ Trident 3

یکی از کامپیوتر هایی که در میان طرفداران بازی های کامپیوتری بسیار محبوب می باشد کامپیوتر MSI. Trident 3 بوده که بر خلاف طراحی کوچک و ظریفی که دارد از سخت افزاری بسیار قوی برخودار می باشد و توانایی اجرای بسیاری از بازی هایی که سنگین بوده و گرافیک بالایی دارند را دارا می باشد.

یکی از کامپیوتر هایی که در میان طرفداران بازی های کامپیوتری بسیار محبوب می باشد کامپیوتر MSI. Trident 3 بوده که بر خلاف طراحی کوچک و ظریفی که دارد از سخت افزاری بسیار قوی برخودار می باشد و توانایی اجرای بسیاری از بازی هایی که سنگین بوده و گرافیک بالایی دارند را دارا می باشد. این موضوع باعث شده  کامپیوتر MSI. Trident 3 در بازار لپ تاپ و کامپبوتر جایگاه خاصی را از آن خود بکند و در میان رقبای گران قیمت خود بدرخشد.

پردازنده مور استفاده در این دستگاه ۳.۶GHz Intel Core i7-7700 بوده و سرعت اجرای نرم افزار ها و بازی ها را به طور قابل توجهی افزایش داده است. چنین فعالیتی قطعا برای هر دستگاهی سنگین بوده و به یک سیستم خنک کننده قوی نیاز دارد. فن این دستگاه با قدرت بالایی کل سیستم را تهویه کرده و بدون صدا می باشد

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

کارت گرافیک این کامپیوتر فوق العاده Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB GDDR5); Intel HD Graphics 630 ) بوده و به کمک پردازنده قوی آن اپلیکشن ها و نرم افزار های سنگین و بازی های حرفه ای را ساپورت می کند. طراحی بدنه MSI. Trident 3 بسیار زیبا است این دستگاه با اندازه ای نسبتا کوچک قابلیت های قابل توجهی دارد. ظاهر ساده آن کار با دستگاه را آسان کرده و باعث سردرگمی کاربران نمی شود. همچنین امکان حمل و نقل آسان نیز یکی دیگر از مجزای این دستگاه قوی می باشد.

از سایر ویژگی های سخت افزاری این دستگاه حافظه رم ۱۶GB DDR4 , حافظه داخلی ۲۵۶GB M.2 SSD, 1TB HDD (7,200 RPM) است. اما در کنار تمام این ویژگی های تنها نقصی که در این سیستم مشاهده می شود , سیستم برق رسانی جدا است. از آن جا که اندازه این سیستم کوچک است متخصصین نتوانستند منبع تغذیه برق را در درون دستگاه جا سازی کنند و باید از آداپتور استفاده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...