۱۳۹۶ آذر ۱۳, دوشنبه

نسخه جنگ ستارگان One Plus 5T به طور رسمی معرفی شد

شرکت وان پلاس در یکی دو روز گذشته یک نسخه ی بسیار جذاب از اسمارت فون را با نام ۵T را رونمایی کرد، این گوشی جدید یعنی وان پلاس ۵T نسخه ی جنگ ستارگان نام این ویرایش جدیدش است. نسخه ی جدید از این گوشی اسمارت که به صورت خیلی کوتاه و جزئی اما کاملا

شرکت وان پلاس در یکی دو روز گذشته یک نسخه ی بسیار جذاب از اسمارت فون را با نام ۵T را رونمایی کرد، این گوشی جدید یعنی وان پلاس ۵T نسخه ی جنگ ستارگان نام این ویرایش جدیدش است. نسخه ی جدید از این گوشی اسمارت که به صورت خیلی کوتاه و جزئی اما کاملا رسمی در هند و در یک مراسم کتاب های کامیک که با همکاری وان پلاس و چند کمپانی دیگر برگزار شده بود رونمایی شد که به زودی عرضه خواهد شد.

همان طور که در عکس های منتشر شده از این گوشی می توانید ببینید نسخه ی star wars این گوشی موبایل از قاب پشتی با رنگ سفید به همراه لوگوی قرمز رنگ معروف این سری گوشی ها بر روی آن بهره می برد. دکمه ی لغزنده ی هشدار که در کنار گوشی تعبیه شده است نیز از رنگ قرمز زیبایی برخوردار بوده در حالی که قسمت جلویی دستگاه کاملا به رنگ سیاه است. طبق گفته ها و گزارشات منتشر شده قرار است در رابط کاربری کلی این مدل ۵T از افکت ها و تصاویر پس زمینه ای با تم فیلم جنگ ستارگان بهره گرفته شود.

می توان گفت که این نسخه از گوشی به شکلی در بین نسخه های معمولی قرمز و مشکی رنگ این گوشی اسمارت قرار گرفته و در آمده تا تعادلی برای هر دو سلیقه ی کاربران این گوشی هوشمند جدید ایجاد کند. در حال حاضر اطلاعات موثقی درباره ی قیمت نهایی این نسخه ی جدید در دست نیست اما در ‌پی تکنولوژی اظهار داشته است که ممکن است این گوشی فقط در کشور هند عرضه شود و به شکلی کاملا محدود عرضه شود ولی بیشتر کاربران امیدوارند که این ادعا درست نباشد و تمامی کاربرانی که طرفدار فیلم جنگ ستارگان هستند به این نسخه گوشی دسترسی داشته باشند.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس
بیشتر بخوانید :  دوربین وان پلاس 2 برای رقابت با ال جی G4 آماده میشود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...