۱۳۹۶ آذر ۱۸, شنبه

گوشی هوشمند Nova 2s توسط هوآوی رونمایی شد

شرکت چینی هوآوی در اواخر سال ۲۰۱۷ نیز دست از رونمایی محصولات جدیدش برنمیدارد و این شرکت اخیرا از گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان Nova 2s رونمایی به عمل آورده است که پیش تر نیز جزئیاتی از این گوشی به دستمان رسیده بود. این دستگاه به پردازنده ای که شرکت هوآوی در پرچمدار قبلی خود

شرکت چینی هوآوی در اواخر سال ۲۰۱۷ نیز دست از رونمایی محصولات جدیدش برنمیدارد و این شرکت اخیرا از گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان Nova 2s رونمایی به عمل آورده است که پیش تر نیز جزئیاتی از این گوشی به دستمان رسیده بود.

این دستگاه به پردازنده ای که شرکت هوآوی در پرچمدار قبلی خود استفاده کرده بود یعنی کایرین ۹۶۰ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، تجهیز شده است. همانطور که میدانید، این شرکت چینی جدیدا محصولات خود را با نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه میکند و Nova 2s نیز از این قاعده مستثنی نیست و رزولوشن صفحه نمایش این گوشی فول اچ دی میباشد و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

هوآویدر قسمت پشتی این گوشی، یک دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی به چشم می خورد که یکی رنگی و دیگری تک رنگ میباشد و همچنین گشودگی دیافرام هردو دوربین f/1.8 است که باعث بهتر شدن عمکرد دوربین در نور کم می شود. در قسمت جلویی گوشی شاهد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که به احتمال بسیار وظیفه ی عمق سنجی را به عهده دارد به همراه فلاش ال ای دی هستیم.

شرکت هوآوی همچنین قابلیت بازگشایی قفل گوشی به وسیله ی شناسایی چهره را نیز در این دستگاه جای داده است، قابلیتی که این شرکت در میت ۱۰ قرار نداد ولی احتمال می رود بزودی به وسیله ی بروزرسانی سیستمی به این گوشی افزوده شود. وظیفه ی تامین انرژی گوشی Nova 2s به عهده ی یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری میباشد که به نظر مناسب می آید و درگاه USB نوع C استفاده شده در آن، از قابلیت سوپر شارژ پشتیبانی می کند یعنی شما می توانید طی مدت ۳۰ دقیقه این گوشی را تا ۵۰ درصد شارژ کنید.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

این گوشی هوشمند میانرده به همراه سیستم عامل اندروید اوریو و در رنگ های آبی، مشکی، رزگلد، قرمز و خاکستری عرضه می شود و نسخه های ۴/۶۴ و ۶/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۴۰۷، ۴۵۳ و ۵۱۸ دلار قیمت دارند.

بیشتر بخوانید :  نگاهی کوتاه به فبلت Oppo N3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...