۱۳۹۶ آذر ۲۹, چهارشنبه

هوآوی پی ۱۱ به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد

در طی چند روز گذشته افشاگر معروف توئیتر، رولند کوانت اطلاعات و جزئیاتی در مورد گوشی های پرچم دار هوآوی منتشر کرده است که طبق گفته های ایشان عرضه ی گوشی هوآوی پی ۱۱ در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۸ تقویت می کند. طبق گزارشات موجود این محصولات بر روی تکنولوژی و قابلیت های

در طی چند روز گذشته افشاگر معروف توئیتر، رولند کوانت اطلاعات و جزئیاتی در مورد گوشی های پرچم دار هوآوی منتشر کرده است که طبق گفته های ایشان عرضه ی گوشی هوآوی پی ۱۱ در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۸ تقویت می کند. طبق گزارشات موجود این محصولات بر روی تکنولوژی و قابلیت های وابسته به هوش مصنوعی متمرکز خواهند بود و در عرصه ی عکاسی و دوربین حرف های زیادی برای گفتن دارند.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

در طی گفته های ایشان همچنین ذکر شده است که سری پرچم دار های پی ۱۱ به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ خواهند شد، شرکت هوآوی در سال جاری میلادی از گوشی های پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در این نمایشگاه در شهر بارسلون رونمایی کرده بود، این نمایشگاه برای امسال از تاریخ ۲۶ فوریه مصادف با ۷ اسفند برگذار خواهد شد. با توجه به ویژگی هایی که این گوشی جدید شرکت هوآوی دارد به احتمال زیاد این گوشی بازار را با یک انقلاب مواجه می کند.

هوآوی پی ۱۱طبق عکس ها و تصاویری که آقای ایوان بلس در مورد گوشی پی ۱۱ منتشر کرده است، این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه است. این شرکت چینی از لنز های ساخت لایکا در گوشی های جدیدش استفاده خواهد کرد و به کمک دوربین های اصلی کاربر می تواند که عکس هایی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی به ثبت برساند.

سایر جزئیات و اطلاعات خصوصی در مورد گوشی جدید هوآوی پی ۱۱ به طور رسمی اعلام نشده است ولی گمانه زنی در مورد این گوشی کار دشوار و پیچیده ای نخواهد بود و طبق معمول شرکت هوآوی انتظار می رود پردازنده ی کرین ۹۷۰ هم در نسخه ی استاندارد هوآوی پی ۱۱ و هم در نسخه ی پلاس آن. در این گوشی حداکثر حافظه ی رم برابر ۶ گیگابایت خواهد بود و حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا از دیگر خصوصیات و ویژگی های احتمالی این گوشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  هوآوی می مانگ 6 رسما باپردازنده ی Kirin 659 و چهار دوربین کار می کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...