۱۳۹۶ آذر ۱۴, سه‌شنبه

نصب تلگرام روی گوشی سامسونگ

نصب تلگرام روی گوشی سامسونگ : تلگرام جز یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های می باشد که کاربران زیادی همیشه از استفاده می کنند و به عنوان یکی از اپلیکیشن های محبوب و ایمن شناخته شده است که می توان برای ارسال فایل در بهترین سرعت از آن استفاده کرد.پیام های که در تلگرام

نصب تلگرام روی گوشی سامسونگ : تلگرام جز یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های می باشد که کاربران زیادی همیشه از استفاده می کنند و به عنوان یکی از اپلیکیشن های محبوب و ایمن شناخته شده است که می توان برای ارسال فایل در بهترین سرعت از آن استفاده کرد.پیام های که در تلگرام ارسال می شوند و به صورت ۲ طرفه رمزنگاری می شوند  و امنیت کامل محتوای ارسال شده را ضمانت می نماید.تلگرام قابلیت های زیادی دارد که می توان به ساخت کانال و گروه در آن بدون محدودیت و با ممبرهای زیادی اشاره کرد.شما می توانید در تلگرام گروه های خصوصی و عمومی فراوانی برای خود تشکیل دهید و از آن ها استفاده کنید.

همه ی ما تقریبا می دانیم گوشی های را که سامسونگ در این سال ها تولید کرده است از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و تلگرامی که مخصوص سیستم عامل های اندروید با پسوند APK است  باید بر روی گوشی سامسونگ نصب شود تا بتوان از آنها استفاده کرد.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

برای نصب تلگرام روی گوشی سامسونگ باید ابتدا فایل نصبی را دانلود نمایید که یکی از روش های دانلود مراجعه به کافه بازار و دانلود تلگرام : https://cafebazaar.ir/app/org.telegram.messenger/?l=fa است.

پس از اینکه فایل نصبی را دانلود نمودید باید بر روی گوشی سامسونگ خود نصب نمایید.باید برنامه را اجرا نمایید و سپس گزینه START MESSAGING  را کلیک کنید ، در صفحه ی که برای شما باز می شود باید شماره همراه خودتان را وارد نمایید (البته انتخاب کد کشور و وارد کردن آن ضروری است که کد ایران ۹۸+ است). بعد از وارد کردن شماره ، کد تاییدی برای شماره تلفن همراهتان ارسال می شود که باید در کادر مربوطه اپلیکیشن تلگرام آن را وارد کنید و سپس NEXT را کلیک نمایید. مراحل  نصب تلگرام روی گوشی سامسونگ به همین سادگی انجام می شود و شما از این پس می توانید از آن استفاده نمایید.

تلگرام در گوشی های سامسونگ

بیشتر بخوانید :  تلگرام خبرگزاری ایسنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...