۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

گلکسی اس ۹ سامسونگ قبل از رونمایی به تولید انبوه خواهد رسید

یکی دیگر از پرچمداران پرحاشیه ی بازار گوشی های هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ می باشد که تاکنون شایعات زیادی از آن در سایت های خبری منتشر شده است اما این بار خبری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند را حیرت زده کرد؟! با توجه به اینکه بسیاری

یکی دیگر از پرچمداران پرحاشیه ی بازار گوشی های هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ می باشد که تاکنون شایعات زیادی از آن در سایت های خبری منتشر شده است اما این بار خبری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند را حیرت زده کرد؟! با توجه به اینکه بسیاری از طرفداران این کمپانی منتظر معرفی این گوشی در سه ماهه ی نخست سال ۲۰۱۸ هستند گویا این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا تولید انبوه گوشی پرچمدار خود را پیش از معرفی رسمی آن آغاز نماید!.

بر اساس گزارشی که از سوی یک منبع کره ای منتشر شده است، سامسونگ بسیاری از قطعات مورد نیاز پرچمدار خود را از حالا از تامین کنندگان قطعات خریداری نموده است و قرار است تولید انبوه آن از اوایل ماه ژانویه ی ۲۰۱۸ آغاز گردد. بر طبق این گزارش گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اواخر ماه فوریه ی سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد و طرفداران این کمپانی می توانند به این تاریخ تا حدودی مطمئن باشند.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

یکی از قطعاتی که کمپانی سامسونگ هم اکنون از تامین کننده ی قطعات خود دریافت کرده است برد اصلی گوشی است که SLP نامیده می شود. این برد همان بردی است که تراشه ها به صورت فشرده بر روی آن سوار می شوند و فضاهای دیگر برای سایر قطعات نظیر باتری فراهم می گردد. لازم به ذکر است که کمپانی اپل نیز برای تولید آیفون ۱۰ از همین برد استفاده کرده است.

هم اکنون ۵ تولید کننده ی قطعات سخت افزاری SLP گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را تامین می کنند که سامسونگ خبر از افزایش این تامین کننده ها داده است و با توجه به تاکیدی که این کمپانی به SLP گوشی های پرچمدار خود دارد گویا قصد دارد در این گوشی ها از باتری بزرگتر و با ظرفیت بیشتر نسبت به اس ۸ و اس ۸ پلاس استفاده نماید.

بیشتر بخوانید :  تولید محتواهای 4K به کمک شرکت های برتر جهان از جمله سامسونگ گسترش می یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...