۱۳۹۶ آذر ۲۳, پنجشنبه

تولید گوشی های منعطف توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت با شایعاتی درباره گوشی های هوشمند جدید روبرو بوده و اخبار زیادی درباره تولید سرفیس فون انعطاف‌ پذیر منتشر شده است. مدتی قبل بود که شرکت مایکروسافت با متوقف کردن بخش سخت افزاری شرکت خود , از بازار تولید گوشی های هوشمند بیرون رفته و فقط بر روی قسمت نرم افزاری و تولید

شرکت مایکروسافت با شایعاتی درباره گوشی های هوشمند جدید روبرو بوده و اخبار زیادی درباره تولید سرفیس فون انعطاف‌ پذیر منتشر شده است. مدتی قبل بود که شرکت مایکروسافت با متوقف کردن بخش سخت افزاری شرکت خود , از بازار تولید گوشی های هوشمند بیرون رفته و فقط بر روی قسمت نرم افزاری و تولید ویندوز ۱۰ برای همه پلتفرم‌ ها متمرکز شده و کل تولید خود را به بخش نرم افزاری محدود کرد.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس

در این میان از تولید گوشی های هوشمندی که دارای سیستم عامل ویندوز هستند نیز انصراف داده و تولید آن ها را به سایر شرکت ها واگذار کرده است. از آخرین محصولات ویندوز فون این شرکت می توان به دو مدل لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال اشاره نمود.

مایکروسافتاما اخیرا اخبار و شایعاتی درباره تولید یک گوشی با سیستم عامل ویندوز توسط مایکروسافت همه جا را پر کرده است , این اخبار از یک سرفیس فونی سخن می گویند که هیچ اطلاعاتی درباره آن در اختیار نبوده و در موجی از ابهام و حدس و گمان قرار دارد , اما از آن چه که در برخی از سایت ها و منابع می خوانیم , دریافته شده قرار است مایکروسافت از این ویندوز فون به صورت تاشو و یا کتابی تولید کند , در نتیجه شکل ظاهری آن تغییر پذیر بوده و به صورت یک تبلت در می آید , شاید حالت باز شده گوشی یاد آور گوشی زد تی ‌ای اکسون MM که یک گوشی بر مخاطب است , باشد.

پتنت‌ های جدیدی که مایکروسافت در چند وقت گذشته منتشر کرده است به این شایعات دامن زده و احتمال عرضه یک گوشی تاشو و منعطف را چند برابر می کند. بر اساس این پتنت‌ ها , ماژول ثبت تصویر در این نیمه گوشی و لنز آن در یک نیمه دیگر قرار می گیرد. یک کشش مغناطیسی , باعث تا کردن گوشی شده و شکل و اندازه آن از یک تبلت به یک گوشی تغییر می یابد.

یک پتنت دیگر چگونگی قرار گرفتن و کار و عملکرد دوربین ها را در این گوشی نشان می دهد. گویا اخیرا مایکروسافت در طی یک فراخوان از افراد دارای مهارت در حوزه تراشه‌ های کوالکام و اینتل مهارت دعوت به همکاری کرده است. این امر یکی دیگر از علائمی است که حدس و گمان ما را برای تولید گوشی های ویندوزی تاشو بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید :  مایکروسافت نمایش صفحه ی انتخاب مرورگر ها را متوقف می کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...