۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

خلافی ماشین با شماره پلاک

خلافی ماشین با شماره پلاک : خلافی ماشین در واقع فهرستی از مجموعه جریمه های یک خودرو است. رانندگان با توجه به تخلفاتی که انجام میدهند به واسطه پلیس جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده ی خودروی که راننده با آن مرتکب تخلف شده ، ثبت می شود و در واقع به این

خلافی ماشین با شماره پلاک : خلافی ماشین در واقع فهرستی از مجموعه جریمه های یک خودرو است. رانندگان با توجه به تخلفاتی که انجام میدهند به واسطه پلیس جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده ی خودروی که راننده با آن مرتکب تخلف شده ، ثبت می شود و در واقع به این فهرست خلافی ماشین می گوییم.یکی از رایج ترین روش های که می توان برای استعلام خلافی ماشین با شماره پلاک و مشخصات خودرو از آن استفاده کرد مراجعه به پلیس +۱۰ است.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس

امروزه با سیستم الکترونی پلیس راهور ناجا شما می توانید به صورت اینترنتی برای دریافت خلافی ماشینتان اقدام نمایید.در سایت پلیس راهور ناجا قسمتی در نظر گرفته شده که استعلام از آن انجام می شود.سایت پلیس  ناجا : http://rahvar120.ir/  امکانات مختلفی داشته است که شامل استعلام تخلفات حادثه ساز پلاک ،پرداخت الکترونیکی جرائم ،استعلام میزان تخلفات رانندگی ،پیگیری کارت سوخت،استعلام نمره منفی گواهینامه و … است.

روش کار بدین صورت است که برای استعلام خلافی ماشین باید به وب سایت پلیس راهور ناجا مراجعه کنید و بعد از آن گزینه استعلام تخلفات رانندگی را کلیک نمایید. پس از اینکه وارد سامانه شده اید باید شماره ۸ رقمی که در پشت کارت ماشین شما وجود دارد را در کادر مربوطه وارد نمایید و بعد از آن کد امنیتی را نیز تایپ کنید و سپس جستجو را کلیک نمایید تا نتایجی که شامل میزان تخلفات شما می باشد برایتان نشان داده شود.

یکی دیگر از روش های که می توانید برای استعلام خلافی ماشین از آن استفاده نمایید ، گرفتن خلافی ماشین با پیامک می باشد. شما می توانید برای بررسی میزان جریمه خودرو در هر مکان یا زمانی این روش را بکار بگیرید.برای دریافت مقدار جریمه کافیست که کد هفده رقمی VIN  که بر روی سند یا کارت ماشین را به یکی از شماره های که در زیر ذکر شده ، ارسال نمایید.پیامک خلافی ماشین که شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال می گردد. شما می توانید با اطلاعاتی که در پیامک برای شما ارسال می شود، خلافی ماشین تان را به صورت یکی از بسترهای الکترونیکی پرداخت نمایید.

شماره های پیامک به شرح زیر است:

نکته) روش های متعدد دیگری وجود دارد که شامل استعلام خلافی از طریق تلگرام ، استعلام از طریق اپلیکیشن و … می باشد.

خلافی ها بر اساس جریمه های که رانندگان مرتکب می گردند ثبت می شوند و این جریمه ها شامل موارد جریمه مادی ، جریمه توقیف خودرو، جریمه نمره منفی می شود.

۱)جریمه مادی: برای هر خلافی میزان جریمه ی در نظر گرفته می شود. خلاف راننده با توجه به نوع جدول جریمه و مبلغ آن در دسته قبض نوشته می شود.

۲)جریمه توقیف خودرو: با توجه به خلافی که رانندگان مرتکب می شوند ، خودروی آنها به واسطه افسر تا مدتی توقف می شود.

۳)جریمه نمره منفی: خلاف ها بر اساس نوعی خلافی که دارند نمره منفی داشته است که در قبض جریمه ، افسر نمره منفی را اعمال می نماید.

مطالب مرتبط :

جریمه دو برگی چیست؟

خلافی ماشین با شماره پلاک با سایت پلیس راهور ناجا

بیشتر بخوانید :  پیگیری کارت خودرو
بیشتر بخوانید :  خودروی هوشمند گوگل

گرفتن خلافی ماشین با پیامک

خلافی ماشین

  • ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰
  • ۳۰۰۰۵۱۵۱
  • ۱۱۰۰۰۵۱۵۱

۱ نظر:


  1. صدرو قبض جریمه، از جمله از کاری های که دولت ها همواره برای کنترل خلافی رانندگی انجام میدهد. استعلام خلافی قبضینو

    در اروپا آلمان، یونان، انگلیس و فرانسه کشورهایی هستند که جریمه های نسبتا کمی برای تجاوز از سرعت مجاز تعیین کرده اند. در صورت داشتن ۱۸ کیلومتر سرعت غیر مجاز راننده باید رقمی در حدود ۴۸ دلار یا کمتر پرداخت< a href="https://ghabzino.com/bills" > استعلام خلافی قبضینو نسبت استعلام خلافی های انجام شده با میزان تصادفات و سانحه های رانندگی در بازه زمانی مشخص، همواره شاخصی برای میزان اثر بخشی صدور قبض جریمه برای کاهش سانحه رانندگی است.تحقیقات علمی و عملی نشان داده که چنانچه خودرویی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت یا کمتر با عابری برخورد کند فرد مضروب تا 95 در صد شانس زنده ماندن دارد و اگر این سرعت به 45 کیلومتر بر ساعت برسد شانس زنده ماندن عابر کمتر از 50 درصد می شود. عابر پیاده در تصادف با خودرویی که 80 کیلومتر درساعت سرعت دارد به طور تقریبی اصلاً شانسی برای زنده ماندن نپرداخت خلافی قبضینو کند .برای استعلام می توانید از سامانه استعلام خلافی قبضینو استفاده نمایداه های گوناگونی برای استعلام خلافی خودرو و میزان خلافی وجود دارد. در ادامه روش های موجود برای استعلام ریز خلافی خودرو را خواهم گفت. معروف ترین راهکار استفاده از راهور 120 خلافی ماشین است. پرداخت های شما بعد از ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج می گردد.


    روش های استعلام خلافی
    استعلام خلافی و دریافت نمره منفی با اس ام اس و پیامک

    شماره پیامک جدید 1101202020 را برای استعلام مبالغ جرایم، در نظر گرفته شده است.
    رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا اعلام کرد : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس خلافی خودرو برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند )

    جزییات بیشتر : استعلام خلافی خودرو آنلاین با اینترنت ،پیامک ،sms و اس ام اس خلافی خودرو با بار کد

    استعلام میزان خلافی و ریز خلافی خودرو با همراه شناسه قبض و پرداخت
    - یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)
    - یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)استعلام خلافی خودرو با استفاده از USSD
    با شماره گیری *110# میتوانید موارد زیر را استعلام نماید. پرداخت قبض خلافی
    - انواع استعلام
    - پرداخت هزینه برخی خدمات
    -اطلاع رسانی
    - کارت هوشمند
    - پیگیری مدارک ارسا

    پاسخحذف

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...