۱۳۹۶ آذر ۲۵, شنبه

خطرات خفاش برای انسان

خطرات خفاش برای انسان : خفاش ها از جمله مخلوقات بسیار جذاب خداوند هستند که بال های انها با دیگر پرندگان متفاوت است ؛بسیاری از افراد با شنیدن نامشان به یکباره ترسی در دلشان می افتد اما آیا واقعا این خفاش ها جز خطر چیزی برای انسان ندارند با وجود اینکه گاهی به جز حشرات

خطرات خفاش برای انسان : خفاش ها از جمله مخلوقات بسیار جذاب خداوند هستند که بال های انها با دیگر پرندگان متفاوت است ؛بسیاری از افراد با شنیدن نامشان به یکباره ترسی در دلشان می افتد اما آیا واقعا این خفاش ها جز خطر چیزی برای انسان ندارند با وجود اینکه گاهی به جز حشرات و میوه ها ، خوراک این خفاش ها خون است.

۱)خفاش ها به عنوان تنها پستاندارانی می باشند که پرواز می کنند.

۲)جالب است بدانید یک خفاش قهوه ی قادر است که خود در یک ساعت حدود ۱۲۰۰ حشره را شکار کند و دارای اشتهای فوق العاده ی  هستند.

۳) خفاش های که خون اشام هستند ، خون را نمی مکند بلکه آنها به اهستگی خون را لیس می زنند. در دنیا فقط سه نوع از خفاش های خون آشام وجود دارد که خون می خورند.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس

۴)شما هیچ وقت یک خفاش چاق نمی بینید چون سوخت و ساز در بدنشان بسیار ایده آل است.بدن آنها به گونه ی است که در بیست دقیقه می توانند موز، انواع توت یا انبه را هضم کنند.

۵)از طریق خفاش ها ، بیماری به انسان ها انتقال داده نمی شود. اگر شما به واسطه یک خفاش مورد حمله واقع شدید و زخم بر روی بدنتان به وجود آمد نگران نباشد هیچ خطر جدی شما را تهدید نمی کند و پس از مدتی خوب می شوید.

۶)خفاش ها از جمله پرندگانی هستند که آمارشان در جمعیت بالاست و تقریبا یک چهارم پستانداران را تشکیل می دهند.

۷) خفاش ها دارای قدرت دید خوبی نیستند و برای راه یابی در تاریکی از انعکاس صوت استفاده می کنند و فعالیشان را در شب انجام میدهند.

۸)عمر خفاش ها از سگ های خانگی نیز زیادتر است.خفاش های قهوه ی می توانند حدود سی سال عمر کنند ولی به صورت کلی عمرشان متغییر است.

نکته) خطرات خفاش برای انسان : در رابطه با خطرات خفاش برای انسان باید بدانید که خفاش ها هم مانند دیگر پرندگان و حیوانات هستند و خطر جدی در رابطه با آنها انسان را تهدید نمی کند.

واقعیت های در مورد خفاش ها

بیشتر بخوانید :  نابودی زمین توسط بشر در اواخر قرن 21

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...