۱۳۹۶ آذر ۱۳, دوشنبه

رنگ های گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۹ فاش شد

در حال حاضر که در اواسط ماه آذر هستیم و تنها سه ماه تا ارائه ی نهایی نسل جدید خانواده پرچم دار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ فاصله داریم. هر روزی که به تاریخ انتشار این گوشی نزدیک می شویم شایعات و خبر های بیشتری منتشر می شود. رنگ های این گوشی مطلب جالبی

در حال حاضر که در اواسط ماه آذر هستیم و تنها سه ماه تا ارائه ی نهایی نسل جدید خانواده پرچم دار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ فاصله داریم. هر روزی که به تاریخ انتشار این گوشی نزدیک می شویم شایعات و خبر های بیشتری منتشر می شود. رنگ های این گوشی مطلب جالبی برای کاربران است.
شایعاتی درباره گلکسی اس ۸ وجود داشت که نشان می داد سامسونگ می خواهد یک رنگ بنفش روشن برای این دستگاه ارایه کند، اما این حالت در ارائه ی رسمی این گوشی اتفاق نیفتاد و هنوز هم در عرضه ی رنگ های پس از عرضه به واقعیت نپیوسته است. همان طور که می دانید جدید ترین رنگ ارائه شده برای این گوشی قرمز شرابی بوده است.
اما درباره ی گلکسی اس ۹ به احتمال زیاد در سه رنگ اصلی طلایی، مشکی و آبی فیروزه ای عرضه خواهد شد، چون همان طور که می دانید مدتی است که شرکت سامسونگ با رنگ سفید به کلی خداحافظی کرده است و به قول معروف قهر کرده است و عرضه ی محصولاتش دیگر با این رنگ نیست پس یه احتمال نزدیک به صد در صد گوشی جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۹ با این رنگ عرضه نخواهد شد.
رنگ خاص برای این گوشی جدید پرچم دار شاید بنفش باشد، همان رنگی که برای گلکسی اس ۸ قرار بود استفاده شود ولی نشد. انتظار می رود که این رنگ بنفش براق نباشد و مثل رنگ قرمز گلکسی اس ۸ رنگی قرمز تیره باشد که ته مایه ای از رنگ های خاص را ارایه می دهد. با این حال تمامی اطلاعات منتشر شده درباره ی رنگ بندی این گوشی هوشمند در حد شایعه بوده و باید تا عرضه ی رسمی گلکسی اس ۹ توسط شرکت کره ای سامسونگ صبور باشیم.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس
بیشتر بخوانید :  اختلافات سامسونگ و اپل فقط با توافق دو جانبه به پایان می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...