۱۳۹۶ آذر ۱۵, چهارشنبه

ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس شیائومی دارای صفحه نمایشی عریض می باشند

شرکت معروف شیائومی یکی از شرکت هایی است که در تولید گوشی های میان رده بسیار فعال بوده و اسمارت فون هایی با امکانات مناسب و قیمتی معقول تولید می کند. این بار این شرکت با تولید دو گوشی ردمی ۵ و درمی ۵ پلاس باری دیگر توجه طرفداران گوشی های هوشمند میان رده را

شرکت معروف شیائومی یکی از شرکت هایی است که در تولید گوشی های میان رده بسیار فعال بوده و اسمارت فون هایی با امکانات مناسب و قیمتی معقول تولید می کند. این بار این شرکت با تولید دو گوشی ردمی ۵ و درمی ۵ پلاس باری دیگر توجه طرفداران گوشی های هوشمند میان رده را به خود جلب کرده است.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس

تصاویری از این دو مدل گوشی جدید شرکت شیائومی در برخی از سایت های تکنولوژی و توئیتر به نمایش گذاشته شده است. این عکس ها دو گوشی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را از زوایای مختلفی بررسی می کنند و نشان گر صفحه نمایشی عریض با حاشیه ای بسیار کم می باشد. البته جای تعجب نیست که زمانی که همه شرکت ها , گوشی های میان رده و پرچم دار خود را با حاشیه ای بسیار کم تولید می کنند , شرکت هایی مانند شیائومی نیز از این مدل تقلید کرده و برای جذب کاربران بیشتر مدل های خود را با نمایش گر عریض تری عرضه نمایند.

شیائومیمشخصات سخت افزاری و فنی این دو گوشی هنوز به طور رسمی مشخص نشده است اما پیش بینی می شود دارای رم داخلی ۳ یا ۴ گیگا بایتی باشند و از چیپ‌ ست اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در آن ها استفاده شده باشد , دوربین ۱۲ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مکا پیکسلی برای هر دو گوشی در نظر گرفته شه است , سیستم‌ عامل اندروید ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس ۷.۱.۲ نوقا با پوسته‌ی MIUI 9 است که یک سیستم عامل قابل توجه می باشد. باتری ردمی ۵ حدود ۳۳۰۰ میلی آمپر و مدل پلاس ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است . بر اساس آن چه که در اختیار ماست اندازه صفحه نمایش ردمی ۵,  ۵.۷ اینچ با رزولوشن اچ دی اعلام شده و ردمی ۵ پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی می باشد.

کمپانی شیائومی اعلام کرده ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس به زودی و در ۷ دسامبر که مصادف با ۱۶ آذر می باشد در کشور چین به طور رسمی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید :  شیائومی Mi5:بالاترین سطح تکنولوژی،کمترین سطح قیمت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...