۱۳۹۶ آذر ۱۹, یکشنبه

مکالمه رایگان ایرانسل

مکالمه رایگان ایرانسل : ایرانسل جز یکی از اپراتورهای ایران است که خدمات متنوعی و طرح های زیادی را به مشترکان خود ارائه میدهد. مشترکان ایرانسلی می توانند کدشگفتی های ایرانسل را شماره گیری کنند و طرح های خاصی را که مختص آنهاست را مشاهده نمایند و هر کدام را که می خواهند برای خود انتخاب

مکالمه رایگان ایرانسل : ایرانسل جز یکی از اپراتورهای ایران است که خدمات متنوعی و طرح های زیادی را به مشترکان خود ارائه میدهد. مشترکان ایرانسلی می توانند کدشگفتی های ایرانسل را شماره گیری کنند و طرح های خاصی را که مختص آنهاست را مشاهده نمایند و هر کدام را که می خواهند برای خود انتخاب نمایند.شما با این طرح ها می توانید به طرز قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هزینه هایتان را کاهش بدهید.

مکالمه رایگان ایرانسل : زمانی که شما کد # ۴۴۴۴ * را با گوشیتان شماره گیری کنید می توانید بخش های متفاوتی را انتخاب کنید که یکی از آنها مکالمه است البته اگر کد # ۱ *۴۴۴۴ * را نیز شماره گیری بنمایید می توانید مستقیما طرح های مکالمه را مشاهده نمایید.

با خرید هر بسته مکالمه شما تا زمان انقضای بسته این امکان را دارید که از یک ساعت مکالمه ایرانسلی برخوردار شوید اما این مکالمه رایگان فقط مختص همان روز است و برای فعال سازی از کد  #۱*۱*۴۴۴۴* باید استفاده نمایید.

برخی از کاربران که همیشه از اینترنت استفاده می کنند می خواهند از طرح های ویژه اینترنت ایرانسلی خود مطلع باشند که برای اینکار باید کد #۲ *۴۴۴۴ * را شماره گیری نمایند.

نحوه پرداخت هزینه طرح ها هم بدین صورت است که می توانید به دو روش زیر استفاده نمایید:

۱)کسر هزینه از اعتبار سیم کارت ایرانسل

۲)استفاده از کارت های بانکی

نکته) مشترکان عزیز ایرانسلی باید بدانند که طرح های پیشنهاد شده بر اساس الگوی مصرف به شما ارائه شده اند و با یکدیگر متفاوت می باشند.

نکته) بسته های را که برای خود خریداری می کنید بلافاصله بعد از اینکه درخواست شما ثبت شد برایتان فعال می شود و پیامک تایید آن برای شما ارسال خواهد شد و شما بعد از دریافت پیامک می توانید از آن استفاده نمایید.

نکته) مشترکان اعتباری در پاییز می توانند در همه ی روزها  یک بسته مکالمه ۳۰ دقیقه ای خریداری کنند و شما می توانید در تماسی که مایل بوده اید سی دقیقه مکالمه ایرانسلی داشته باشید.

کاربران عزیز شما هم از ” مکالمه رایگان ایرانسل ” استفاده نموده اید؟

مطالب مرتبط :

فهمیدن شماره سیم کارت

چگونه شماره ایرانسل ، همراه اول و رایتل خود را بفهمیم ؟

طرح مکالمه ماهانه ایرانسل

نحوه شارژ ایرانسل

لیست سایت های ترافیک ملی ایرانسل

ساعت اینترنت شبانه ایرانسل

قیمت جدید سیم کارت های ایرانسل

بهترین طرح مکالمه ایرانسل

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

اینترنت ایرانسل ۴G

مکالمه رایگان ایرانسل با # ۴۴۴۴ *

بسته ویژه اینترنت

بیشتر بخوانید :  طرح مکالمه ماهانه ایرانسل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...