۱۳۹۶ آذر ۱۸, شنبه

تحولات جدید فورد اف-۴۵۰

فورد اف-۴۵۰ : یکی از بهترین رقابت ها , رقابت بین شرکت های تولیدکننده خودرو است , به حدی که رقابت بین شرکت های تولید کننده خودروی دیترویدی بسیار شدید و حساس است و هر روز یکی از این شرکت ها مدل جدیدی را ارائه می دهد، حال نکته جالب این است که شرکت های

فورد اف-۴۵۰ : یکی از بهترین رقابت ها , رقابت بین شرکت های تولیدکننده خودرو است , به حدی که رقابت بین شرکت های تولید کننده خودروی دیترویدی بسیار شدید و حساس است و هر روز یکی از این شرکت ها مدل جدیدی را ارائه می دهد، حال نکته جالب این است که شرکت های خودرو سازی رقابت خود را فقط محدود به ماشین های مدل بالا و لوکس نمی کنند , بلکه وانت بارها و خودرو های پیکاپ نیز وارد این میدان شده و در چالش های خودروسازان شرکت دارند , حال نوبت فورد است که محصول جدید خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

فورد یکی از شرکت های مطرح در زمینه اتومبیل سازی است و توقع مصرف کنندگان خود را بالا برده و باعث شده خریداران آن انتظار بهترین ها از این شرکت داشته باشند. از این رو تصمیم گرفته اف-۴۵۰  سوپر دیوتی را به یک پیشرانه ۶.۷ لیتری V8 مجهز کرده و سپس روانه بازار کند , مدیر  بخش بازاریابی فورد , تاد اسکرت در بیانه ای گفت : با تغییراتی که روی اف-۴۵۰ انجام داده ایم , آن را یه برترین وانت سنگین در کلاس خود تبدیل کرده ایم.

فورد اف-450این خودرو دارای توان حمل بار سنگین و یدک کشی وسایل و خودروهای دیگر است. پیشرانه آن قادر است ۴۵۰ اسب بخار قدرت را به همراه ۱۲۶۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و قدرت و شتاب خودرو را افزایش دهد. سر سیلندر های جدیدی که در این مدل استفاده شده اند چنین قدرت و شتابی به موتور ماشین می دهند. همان طور که پیش تر اشاره کردیم ,  فورد اف-۴۵۰ سوپر دیوتی می تواند خودروها و وسایل سنگینی را یدک بکشد , فورد اعلام کرده این خودرو قادر است یک تریلری با وزن ۱۵.۵ تن و در صورت استفاده از قلاب عادی یک تریلری با وزن ۹۵۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد , این قدرت در میان تمام خودروهای این کلاس بی سابقه می باشد. همچنین می تواند محموله‌ ای با وزن ۳۳۰۰ کیلوگرم را حمل نماید.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه‌ فورد اف-۴۵۰ , ۵۲ هزار و ۸۳۰ دلار است , این مدل به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می شود.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس
بیشتر بخوانید :  فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...