۱۳۹۶ آذر ۱۵, چهارشنبه

مشخصات نسخه ی ۲۰۱۷ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی ۵ پرایم لو رفت

یکی از گوشی های محبوب در بازار گوشی های میانرده، سامسونگ گلکسی جی ۵ پرایم میباشد که مجهز به بدنه ی آلومینیومی، حسگر اثرانگشت و نمایشگر ۲.۵ بعدی است و تمامی توقعات ما از یک دستگاه میانرده را برآورده میکند. حال، شایعات جدیدی از نسخه ی ۲۰۱۷ این گوشی به بیرون درز کرده است که

یکی از گوشی های محبوب در بازار گوشی های میانرده، سامسونگ گلکسی جی ۵ پرایم میباشد که مجهز به بدنه ی آلومینیومی، حسگر اثرانگشت و نمایشگر ۲.۵ بعدی است و تمامی توقعات ما از یک دستگاه میانرده را برآورده میکند. حال، شایعات جدیدی از نسخه ی ۲۰۱۷ این گوشی به بیرون درز کرده است که طبق این شایعات، نسخه ی ۲۰۱۷ این دستگاه تغییرات بسیاری نسبت به نسخه ی قبلی خود، دارا نمیباشد که این موضوع را میتوان از شماره ی مدل آن نیز فهمید که نسخه ی ۲۰۱۷ گلکسی جی ۵ پرایم دارای شماره مدل SM-G571 میباشد و تنها یک شماره با نسخه ی قبلی تفاوت دارد.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

سامسونگ

در قسمت اندازه ی بدنه تفاوتی در این دستگاه با نسخه ی پیشین خود مشاهده نمیشود و این موضوع درباره ی صفحه نمایش و باتری نیز صدق میکند. گلکسی جی ۵ پرایم تنها ۱۰۰ میلی آمپر حجم بیشتری نسبت به نسل پیشین دارد و در قسمت صفحه نمایش، این گوشی همانند نسل پیشین مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD و پنل IPS خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی، اندروید ۷.۱.۱ نوقا میباشد و اندروید ۸ برای این گوشی میانرده در نظر گرفته نشده است که البته برای دستگاه میانرده، قابل قبول میباشد. در بخش سخت افزاری، گلکسی جی ۵ پرایم ۲۰۱۷ دارای یک تغییر نسبت به نسل پیش است، رم این گوشی هوشمند به ۳ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است ولی حافظه ی داخلی همانند نسخه ی قبلی ۱۶ گیگابایت است و پردازنده ی اگزینوس ۷۵۷۰ باری دیگر در این دستگاه قرار گرفته است.

در آخر نمیتوان گفت که این گوشی نسبت به نسل پیشین خود تغییرات زیادی داشته است زیرا تنها تفاوتی که نسخه ی ۲۰۱۷ گلکسی جی ۵ پرایم با نسخه ی قبلی دارد، رم ۳ گیگابایتی آن میباشد. با این حال تمامی اطلاعات منتشر شده درباره ی این دستگاه، در حد شایعه بوده و هیچکدام به صورت رسمی به تایید نرسیده اند و باید تا زمان رونمایی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...