۱۳۹۶ آذر ۲۰, دوشنبه

کد مکالمه رایگان ایرانسل

کد مکالمه رایگان ایرانسل : ایرانسل به منظور رفاه و رضایت مشترکان خود بسته های مختلف زیادی برای مکالمه ، اینترنت در اختیار آنها قرار داده است. اگر شما از کاربران ایرانسلی هستید می توانید از کدهای متنوع ایرانسل استفاده کنید تا هزینه های خود را تا میزان زیادی کاهش دهید. اگر می خواهید بسته ویژه

کد مکالمه رایگان ایرانسل : ایرانسل به منظور رفاه و رضایت مشترکان خود بسته های مختلف زیادی برای مکالمه ، اینترنت در اختیار آنها قرار داده است. اگر شما از کاربران ایرانسلی هستید می توانید از کدهای متنوع ایرانسل استفاده کنید تا هزینه های خود را تا میزان زیادی کاهش دهید. اگر می خواهید بسته ویژه مکالمه خود را دریافت کنید می توانید کد ستاره ۴۴۴۴ مربع (#۴۴۴۴*) را شماره گیری نمایید.دقت داشته باشید که این بسته ها برای هر کاربری متفاوت خواهد بود و برای همه یکسان نیست و طرحی که به شما پیشنهاد می شود بر اساس الگوی مصرف تان است.

اگر می خواهید بسته ویژه اینترنت خود را دریافت کنید می توانید کد #۲*۴۴۴۴* را شماره گیری نمایید.

کد مکالمه رایگان ایرانسل : زمانی که شما هر بسته مکالمه را خریداری کنید می توانید هر روز تا پیش از تاریخ انقضای بسته از یک ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان بهره مند شوید تنها کافی است کد #۱*۱*۴۴۴۴* را از خط ایرانسلی خود شماره گیری نمایید. روش های پرداخت برای مشترکان عزیز نیز به دو صورت خواهد بود که شامل ۱)کسر از اعتبار سیم کارت ۲)استفاده از کارت های بانکی می باشد.

کد مکالمه رایگان ایرانسل : مشترکان دائمی ایرانسلی نیز می توانند کد #۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنند که در هر روز از یک ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان بهره مند خواهند شد. این بسته پس از اینکه خریداری شد سریعا برای آنها فعال می شود و شما می توانید در هر تعداد تماس که می خواهید ، یک ساعت مکالمه ایرانسلی را داشته باشید.

مشترکان اعتباری ایرانسلی در طول پاییز در همه ی روزها می توانند یک بسته ۳۰ دقیقه ی مکالمه را خریداری کنند.این بسته بعد از شماره گیری کد سریعا برایشان فعال می شود و قابل استفاده خواهد بود و در هر تعداد تماس که میخواهید می توانید از سی دقیقه مکالمه ایرانسلی بهره مند شوید.

مطالب مرتبط :

فهمیدن شماره سیم کارت

چگونه شماره ایرانسل ، همراه اول و رایتل خود را بفهمیم ؟

طرح مکالمه ماهانه ایرانسل

نحوه شارژ ایرانسل

لیست سایت های ترافیک ملی ایرانسل

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

ساعت اینترنت شبانه ایرانسل

قیمت جدید سیم کارت های ایرانسل

بهترین طرح مکالمه ایرانسل

اینترنت ایرانسل ۴G

کد مکالمه رایگان

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل

بیشتر بخوانید :  ساعت اینترنت شبانه ایرانسل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...