۱۳۹۶ آذر ۱۷, جمعه

طرح ترافیک موتورسیکلت

طرح ترافیک موتورسیکلت : از ابتدای امسال زمزمه های این موضوع وجود داشت که شهرداری تهران قصد دارد عبور و مرور موتورسیکلت ها را به منظور کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک مرکز شهر تهران مورد بررسی قرار داده و گویا این موضوع در نهایت به ایجاد طرح ترافیک برای راکبان موتور سیکلت ختم شد

طرح ترافیک موتورسیکلت : از ابتدای امسال زمزمه های این موضوع وجود داشت که شهرداری تهران قصد دارد عبور و مرور موتورسیکلت ها را به منظور کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک مرکز شهر تهران مورد بررسی قرار داده و گویا این موضوع در نهایت به ایجاد طرح ترافیک برای راکبان موتور سیکلت ختم شد و بر اساس مصوبه ی شورای شهر تهران، موتور سوارانی که قصد دارند در محدوده ی طرح ترافیک تردد نمایند باید آرم طرح ترافیک را داشته باشند و به این منظور نیز باید در سامانه ثبت نام نمایند.

طرح ثبت نام مجوز طرح ترافیک موتور سیکلت از اوایل مرداد آغاز شده است و مصطفی قنبر نژاد در این خصوص اعلام کرده که تمامی راکبان موتور سیکلت در تهران باید برای دریافت مجوز تردد در محدوده ی طرح ترافیک در سامانه ی www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام نمایند و در ادامه ی صحبت های خود اعلام کرد که استفاده از این طرح تا پایان سال جاری برای تمتمی موتور سواران رایگان خواهد بود.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک در ادامه ی صحبت های خود در این خصوص افزود: تاکنون شرایط خاصی برای موتورسیکلت ها به منظور دریافت مجوز تردد در نظر گرفته نشده است و داشتن تنها سند مالکیت برای دریافت این طرح کافی می باشد. این ثبت نام تنها از تاریخ ۱ مرداد تا ۱۵ مرداد مهلت داشت و موتور سوارانی که در این مدت ثبت نام نکرده بودند در صورتی که سیتم های مکانیزه ی کنترل ترافیک و نیروهای راهنمایی و رانندگی مشخصات پلاک آن ها را ثبت نمایند، اعمال قانون خواهند شد.

مطالعه کنید: آپدیت گوگل پلی سرویس

این طرح مزایای بسیاری برای کاهش آلودگی هوای تهران داشته است و بسیاری از شهروندان تهرانی از این موضوع راضی هستند و به گفته ی برخی از آن ها باید این طرح در همان زمان که برای خودروها اعمال شد، برای موتور سیکلت ها نیز اعمال می گردید.

طرح ترافیک برای موتورسیکلت

بیشتر بخوانید :  پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...