۱۳۹۶ آذر ۲۰, دوشنبه

ایمن ترین خودرو های ۲۰۱۸ معرفی شدند

صنعت خودرو در دنیای امروزی بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است از این خودرو سازان سعی دارند اتومبیل هایی با کیفیت بهتر تولید کرده و علاوه بر سرعت و شتاب خودرو ها ایمنی آن ها را نیز ارتقاء داده و درگیر رقابت سخت و تنگاتنگی با یک دیگر هستند. امن ترین و برترین خودرو

صنعت خودرو در دنیای امروزی بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است از این خودرو سازان سعی دارند اتومبیل هایی با کیفیت بهتر تولید کرده و علاوه بر سرعت و شتاب خودرو ها ایمنی آن ها را نیز ارتقاء داده و درگیر رقابت سخت و تنگاتنگی با یک دیگر هستند.

امن ترین و برترین خودرو های ۲۰۱۸ توسط موسسه‌ بیمه و ایمنی بزرگراه‌ های آمریکا اعلام شدند. این موسسه پس از آزمایش های زیاد و تست های تصادف توانست از میان خودرو های ارائه شده ۱۵ خودروی مطمئن و امن را انتخاب کند , در اولین آزمون , دو سطح ایمن پلاس ( Top Safety Pick Plus ) و ایمن ( Top Safety Pick ) را تعیین کردند , در سطح ایمن پلاس ۱۵ خودرو و در سطح ایمن ۴۷ خودور قرار گرفتند , در این آزمون ها ایمنی و استحکام بدنه اتومبیل , ایمنی سرنشینان , قدرت و طراحی چراغ های جلو و در نهایت زیبایی این خودرو ها در نظر گرفته شده است.

سه خودروی شاسی بلند در سطح ایمن پلاس قرار گرفت , ۴ مدل سوبارو به عنوان برترین محصولات سال برگزیده شدند , پس از آن دو مدل از مرسدس بنز , کیا , بی ام و , هیوندای , لینکن , جنسیس و تویوتا در این لیست ثبت شدند. سوبارو WRX , کیا سول , کیا فورته (سراتو) و سوبارو ایمپرتزا سدان و استیشن ( چهار در ) در رده خودرو های کوچک قرار گرفتند.

مطالعه کنید: گوگل پلی سرویس

خودرو های متوسط شامل سوبارو اوت‌ بک , تویوتا کمری و سوبارو لگاسی می شوند. هیوندای سانتافه و هیوندای سانتافه اسپرت در رده کلاس شاسی بلند متوسط قرار گرفتند , مرسدس‌ بنز GLC تنها خودوریی بود که توانست در رده شاسی بلند لوکس قرار بگیرد. با مقایسه دو کلاس ایمن و ایمن پلاس , خودرو هایی که در سطح ایمن پلاس قرار داشتند نمره بهتری نسبت به ایمن پیدا کردند.

بیشتر بخوانید :  اولین خودروی تولید شده توسط پرینتر 3 بعدی

۱ نظر:


  1. صدرو قبض جریمه، از جمله از کاری های که دولت ها همواره برای کنترل خلافی رانندگی انجام میدهد. استعلام خلافی قبضینو

    در اروپا آلمان، یونان، انگلیس و فرانسه کشورهایی هستند که جریمه های نسبتا کمی برای تجاوز از سرعت مجاز تعیین کرده اند. در صورت داشتن ۱۸ کیلومتر سرعت غیر مجاز راننده باید رقمی در حدود ۴۸ دلار یا کمتر پرداخت< a href="https://ghabzino.com/bills" > استعلام خلافی قبضینو نسبت استعلام خلافی های انجام شده با میزان تصادفات و سانحه های رانندگی در بازه زمانی مشخص، همواره شاخصی برای میزان اثر بخشی صدور قبض جریمه برای کاهش سانحه رانندگی است.تحقیقات علمی و عملی نشان داده که چنانچه خودرویی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت یا کمتر با عابری برخورد کند فرد مضروب تا 95 در صد شانس زنده ماندن دارد و اگر این سرعت به 45 کیلومتر بر ساعت برسد شانس زنده ماندن عابر کمتر از 50 درصد می شود. عابر پیاده در تصادف با خودرویی که 80 کیلومتر درساعت سرعت دارد به طور تقریبی اصلاً شانسی برای زنده ماندن نپرداخت خلافی قبضینو کند .برای استعلام می توانید از سامانه استعلام خلافی قبضینو استفاده نمایداه های گوناگونی برای استعلام خلافی خودرو و میزان خلافی وجود دارد. در ادامه روش های موجود برای استعلام ریز خلافی خودرو را خواهم گفت. معروف ترین راهکار استفاده از راهور 120 خلافی ماشین است. پرداخت های شما بعد از ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج می گردد.


    روش های استعلام خلافی
    استعلام خلافی و دریافت نمره منفی با اس ام اس و پیامک

    شماره پیامک جدید 1101202020 را برای استعلام مبالغ جرایم، در نظر گرفته شده است.
    رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا اعلام کرد : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس خلافی خودرو برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند )

    جزییات بیشتر : استعلام خلافی خودرو آنلاین با اینترنت ،پیامک ،sms و اس ام اس خلافی خودرو با بار کد

    استعلام میزان خلافی و ریز خلافی خودرو با همراه شناسه قبض و پرداخت
    - یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)
    - یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)استعلام خلافی خودرو با استفاده از USSD
    با شماره گیری *110# میتوانید موارد زیر را استعلام نماید. پرداخت قبض خلافی
    - انواع استعلام
    - پرداخت هزینه برخی خدمات
    -اطلاع رسانی
    - کارت هوشمند
    - پیگیری مدارک ارسا

    پاسخحذف

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...