۱۳۹۶ آبان ۲۸, یکشنبه

تمام موجودی آیفون X در کره ی جنوبی تنها در ۳ دقیقه به پایان رسید!

آیفون X کمپانی اپل با وجود بر چسب قیمت ۹۹۹ دلاری به یکی از نگرانی های کمپانی اپل در فروش این گوشی تبدیل شده بود، زیرا این قیمت برای بسیاری از کاربران مناسب نبود ولی گویا اکنون پس از عرضه ی رسمی این گوشی نگرانی اپل در این خصوص بسیار کم شده و نگرانی خاصی

آیفون X کمپانی اپل با وجود بر چسب قیمت ۹۹۹ دلاری به یکی از نگرانی های کمپانی اپل در فروش این گوشی تبدیل شده بود، زیرا این قیمت برای بسیاری از کاربران مناسب نبود ولی گویا اکنون پس از عرضه ی رسمی این گوشی نگرانی اپل در این خصوص بسیار کم شده و نگرانی خاصی ندارد. دیروز گزارشی از سوی یک فروشگاه اپل در کره ی جنوبی به نام SK Telecom منتشر شد که نشان می دهد در طول پیش فروش این گوشی هوشمند، تمامی آیفون X های موجود تنها در مدت زمان ۳ دقیقه به فروش رسیده است!

برای اینکه این موضوع برایتان روشن تر شود باید باز گردیم به سال گذشته، زمان عرضه ی آیفون ۷ که تمامی موجودی آن پس از گذشت ۲۰ دقیقه به پایان رسید و با این وجود که ۲۰ دقیقه یک زمان فوق العاده عجیب و غریب به نظر می رسد ولی رکورد ۳ دقیقه ای واقعا شکست ناپذیر می باشد!

دستگاه ردیاب یا جی پی اس در واقع یک نوع دریافت کننده است که در ارتباط با ماهواره های داخل جو زمین موقعیت شما را مشخص می کند.

نکته ای که بسیار عجیب و شگفت برانگیز به نظر می رسد این است که قیمت نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند در کره ی جنوبی معادل با قیمتی حدود ۱۲۹۷دلار می باشد که نسبت به سایر کشورها نیز گران تر می باشد و فروش ۳ دقیقه ای با این قیمت اتفاق افتاده است!. هرچند که آمار دقیقی در خصوص میزان فروش این فروشگاه هم اکنون در دسترس ما قرار ندارد ولی آن گونه که حدس زده می شود، ارزش دستگاه هایی که در فروشگاه موجود بوده است ۱۵۰ هزار دلار بوده است.

ظاهرا کمپانی اپل مسئله ی تولید آیفون X خود را نیز حل کرده و مدت زمان تحویل این گوشی هوشمند  در بسیاری از کشورهای دنیا به ۲ الی ۳ هفاه کاهش پیدا کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...