۱۳۹۶ آذر ۶, دوشنبه

پرچمداران جدید شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهند شد

بر اساس گزارشات جدید وبسایت Tech Crunch، دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تا کمتر از دو ماه دیگر رونمایی خواهند شد. بنابراین، کنفرانس این شرکت محبوب کره ای در نمایشگاه CES 2018 که در بین روز های نهم تا دوازدهم ژانویه میباشد، مورد توجه بسیاری از علاقمندان

بر اساس گزارشات جدید وبسایت Tech Crunch، دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تا کمتر از دو ماه دیگر رونمایی خواهند شد. بنابراین، کنفرانس این شرکت محبوب کره ای در نمایشگاه CES 2018 که در بین روز های نهم تا دوازدهم ژانویه میباشد، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به حوزه ی تکنولوژی قرار خواهد گرفت.

نکته ی جالب این موضوع اینجاست که شرکت محبوب سامسونگ در تاریخ نهم تا دوازدهم از دو گوشی هوشمند پرچمدار خود تنها رونمایی به عمل می آورد و احتمالا طی نمایشگاه MWC 2018 در اواخر فوریه نسبت به ارائه ی توضیحات در مورد قابلیت ها و مشخصات گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس اقدام خواهد نمود پس نباید انتظار رونمایی تمامی مشخصات گوشی در نمایشگاه CES 2018 را داشته باشیم.

در حال حاضر گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ با اسم رمز Star 1 و با شماره مدل SM-G960 و نسخه ی بزرگ تر یعنی گلکسی اس ۹ پلاس با اسم رمز Star 2 و با شماره مدل SM-G965 شناخته می شود و همچنین گفته شده است که هردو گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر اینفینیتی به همراه پنل سوپر آمولد خواهند بود. طبق شایعات این دو پرچمدار به ترتیب دارای ابعاد نمایشگر ۵.۸ و ۶.۲ اینچ میباشند.

سامسونگاگر به خاطر داشته باشید، گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تنها در ابعاد و اندازه با یکدیگر تفاوت داشتند ولی به نظر میرسد تفاوت های پرچمداران آینده ی این شرکت کره ای محبوب یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به ابعاد و اندازه محدود نخواهد بود و تفاوت های بیشتری با یکدیگر خواهند داشت. به عنوان مثال گلکسی اس ۹ پلاس مجهز به دوربین دوگانه و ۶ گیگابایت رم خواهد بود ولی گلکسی اس ۹ احتمالا از یک دوربین و ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد که تفاوت ایجاد شده بین این دو گوشی پرچمدار کاملا مشهود است.

مطالعه کنید: دانلود گوگل پلی سرویس

در آخر گفته شده که سنسور اثر انگشت در این دو دستگاه به زیر ماژول دوربین منتقل شده و مجهز به پردازنده های اگزینوس ۹۸۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵ خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...