۱۳۹۶ آبان ۲۹, دوشنبه

تمدید مهلت تعمیر رایگان مک بوک های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵

چند سال قبل بود که تعدادی از کاربران مک بوک پرو از جدا شدن پوشش ضد بازتاب صفحه نمایش لپ تاپ های خود ناراحت بودند. این مشکلی بود که مک بوک پرو های تولیدی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ با آن مواجه بودند. چنین مشکلی برای شرکت بزرگ اپل اصلا مناسب نبود , به

چند سال قبل بود که تعدادی از کاربران مک بوک پرو از جدا شدن پوشش ضد بازتاب صفحه نمایش لپ تاپ های خود ناراحت بودند. این مشکلی بود که مک بوک پرو های تولیدی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ با آن مواجه بودند. چنین مشکلی برای شرکت بزرگ اپل اصلا مناسب نبود , به همین دلیل اپل سعی کرد با تعمیر رایگان صفحه مانیتور های مشکل دار، رضایت کاربران خود را جلب کند.

شرکت اپل , در اواسط سال ۲۰۱۵ با اعلامیه ای به افرادی که لپ تاپ هایشان دچار این مشکل بودند، فراخوان داد , اپل در این اعلامیه به افرادی که طی ۳ سال آینده از این نوک بوک ها خرید کنند , اجازه استفاده از این امتیاز را داد. یعنی تا سال ۲۰۱۸ می توانند از این جشنواره اپل استفاده کنند.

در خرید ردیاب می بایست علاوه بر معیار قیمت به امکاناتی که آن دسته به شما ارائه می کند توجه داشته باشید.

مک بوکاما به دلیل استقبال کاربران این برنامه را تمدید کرد. بر اساس اخباری که در وب سایت MacRumors منتشر شده است , شرکت اپل  این برنامه از ۳ سال به ۵ سال تمدید کرده است , یعنی به جای ۲۰۱۸ احتمالا این برنامه تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد داشت. در ادامه خبر دیدیم که شرکت اپل این خدمات را به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد داد , این خبر به این معناست که کمپانی اپل مسئولیت سایر مشکلات محصولات خود را نیز بر عهده گرفته و آن ها را به صورت کاملا رایگان برطرف می کند.

اخیرا بسیاری از کاربران دستگاه های اپل در خصوص مشکلات دستگاه های هوشمند خود حساس شده اند و سریعا مشکلات بوجود آمده را در فروم این کمپانی منتشر می کنند تا سریعا این مسائل توسط خود کمپانی برطرف شود و گویا اپل نیز در خصوص تولید دستگاه های خود دچار مشکل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...