۱۳۹۶ آبان ۱۵, دوشنبه

ماجرای سپنتا نیکنام

ماجرای سپنتا نیکنام جز یکی از موضوعاتی بود که افراد زیادی به تصمیم شورای نگهبان انتقاد کردند.آنطور که در گذشته نیز مشاهده می شد اصلاح طلبان نسبت به تصمیم های که گرفته می شود گلایه و شکایتی می کرد ، این در حالی است که اصول گرایان به خودشان اجازه انتقاد و چون چرایی نمی

ماجرای سپنتا نیکنام جز یکی از موضوعاتی بود که افراد زیادی به تصمیم شورای نگهبان انتقاد کردند.آنطور که در گذشته نیز مشاهده می شد اصلاح طلبان نسبت به تصمیم های که گرفته می شود گلایه و شکایتی می کرد ، این در حالی است که اصول گرایان به خودشان اجازه انتقاد و چون چرایی نمی دادند.

همه چیز در مورد سپنتا نیکنام

اصول گرایان انتقادهای را نسبت به تصمیم های شورای نگهبان داشته اند. شاه کلید انتقادات همه اصول گرایان ، حفظ مصلحت نظام و آبروی نظام است.

احمدتوکلی می گوید که ماجرای رد عضویت آقای نیکنام هم وطن زرتشتی یزدی را بعد از یک دوره عضویت در شورای شهر یزد ، موجب می شود که پرسش های در سطح جامعه پدید بیاید که برای حفظ جایگاه شورای نگهبان و همچنین مصالح خارجی نظام باید پاسخ های روشنی برای آنها داده شود که البته اگر به ضرورت ها توجهی نشود ممکن است به آبروی نظام لطمه سنگینی وارد شود.

گوشی موبایل ممکن است یک عامل استرس زا برای شما باشد چرا که در بسیاری از مواقع اطلاعات شخصی شما را در بر دارد، بنابراین اگر روزی اتفاقی برای گوشی شما رخ دهد، مثلا به سرقت برود یا گم شود تنها راه آن ردیابی گوشی از طریق یک برنامه خواهد بود.


ماجرای سپنتا نیکنام : البته برخی از افرادی که عضو شورای نگهبان نیز  در صدا و سیما از این تصمیم دفاع کرده اند.برخی نیز نسبت به اینکه چرا صدا وسیما به مخالفان اجازه حضور نداده پرسش های برایشان ایجاد شد.
ماجرای سپنتا نیکنام : رئیس قوه قضاییه نیز گفته است که : وارد شدن شورای نگهبان به این موضوع و بررسی کردن آن از قسمت فقهای شورای نگهبان هیچ مشکلی ندارد بلکه به برای فقهای شورای نگهبان به عنوان یک وظیفه می باشد. هیچ محدودیت زمانی برای تشخیص موارد خلاف شرع از سمت فقهای محترم شورای نگهبان وجود ندارد.

آقای آیت‌الله آملی لاریجانی می گوید که مباحثی که اخیرا بیان شده است ابعاد مختلفی دارد.ایشان می گوید که شورای نگهبان می تواند به عنوان ثانویه به موضوع وارد شود و البته فقهای محترم شواری نگهبان در مورد خلاف شرع ، می توانند با رعایت مصلحت مصوبه ی را در مورد تشخیص شرعی بودن یا نبودن قانون بدهند .

همچنین آیت الله آملی لاریجانی میگوید به نظر من فقهای شواری نگهبان در رابطه با بررسی کردن شرعی هیچ مشکلی ندارد و می تواند یک وظیفه برایشان باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...