۱۳۹۶ آبان ۱۶, سه‌شنبه

دلیل قطعی اینترنت همراه اول چیست؟

دلیل قطعی اینترنت همراه اول چیست؟ یکی از مسائلی که اخیرا خبرساز شد، قطعی اینترنت سیمکارت های همراه اول بود. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به طور کاملا ناگهانی اینترنت سیمکارت همراه اولتان قطع شده باشد. اگر به خاط داشته باشید، چندی پیش همین اتفاق افتاد و باعث ایجاد نارضایتی بسیاری از

دلیل قطعی اینترنت همراه اول چیست؟ یکی از مسائلی که اخیرا خبرساز شد، قطعی اینترنت سیمکارت های همراه اول بود. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به طور کاملا ناگهانی اینترنت سیمکارت همراه اولتان قطع شده باشد. اگر به خاط داشته باشید، چندی پیش همین اتفاق افتاد و باعث ایجاد نارضایتی بسیاری از کاربران این سیمکارت ها شد ولی این مسئله آنقدرها جدی نبود و سریعا نیز برطرف شد. در ابتدا قبل از اینکه از اپراتور ارائه دهنده ی سرویس خود شاکی شوید، بهتر است سری به تنظیمات گوشی خود بزنید و آن ها را بررسی نمایید.

دلیل قطعی اینترنت همراه اول

دلیل قطعی اینترنت همراه اول چیست؟ بر اساس خبرهایی که از سوی اپراتور همراه اول منتشر شد، این شرکت به منظور ارائه ی خدمات و توسعه ی سیستم اینترنت همراه اول اعلام کرد، کاربرانی که از تاریخ ۳ آبان از اینترنت سیمکارت خود استفاده می کنند، انها می توانند از طریق دامنه ی امن HTTP وارد شوند و این امکان برای کسانی که از WAP استفاده می کنند، دیگر پشتیبانی نمی شود و این کاربران باید برای دریافت تنظیمات مجدد HTTP از طریق این اپراتور اقدام نمایند. در غیر این صورت نمی توانند از اینترنت سیمکارت خود استفاده نمایند. (باید اشاره کنیم که تعداد بسیار زیادی از کاربران از دامنه ی امن HTTP استفاده می کنند و نیازی به اقدام برای دریافت مجدد تنظیمات وجود ندارد؛ تنها تعداد اندکی از کاربران از دامنه ی WAP  استفاده می نمایند)

برای انجام تنظیمات دستی می توانید در ابتدا وارد تنظیمات (Settings) گوشی خود شده و از آنجا به روی گزینه ی Mobile Networks کلیک نمایید. سپس صفحه برای شما نمایش داده می شود که در آن گزینه هایی به نام Access Point Name و یا APN مشاهده می کنید، اکنون کافیست فقط برای ساخت یک APN جدید به روی گزینه ی Add APN که در گوشه ی بالا، سمت راست قرار دارد کلیک کرده و بعد از نوشتن یک راه نام برای اینترنت خود (دلخواه) در مقابل گزینه ی APN عبارت mcinet را تایپ کرده و ذخیره نمایید.

(Settings > Mobile Networks > Access Point Name(APN

کمپانی همراه اول نیز در این خصوص اعلام کرده است که تاکنون به کاربرانی از دامنه ی WAP برای اتصال به اینترنت سیمکارت خود استفاده می کردند، در فواصل زمانی مختلف پیامک هایی با مضمون تغییر تنظیمات اینترنت سیمکارت خود ارسال شده است. اکنون اگر شما نیز با این مسئله رو به رو هستید، می توانید به راحتی با استفاده از دستور العمل بالا تنظیمات اینترنت گوشی هوشمند خود را تغییر داده و دوباره از اینترنت سیمکارت خود استفاده نمایید.

گاهی خرید GPS به این سادگی ها نیست و در انتخاب خود می بایست به نکات مهمی توجه داشته باشید که یکی از آن ها توجه به امکانات سخت افزاری و به ویژه نرم افزاری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...