۱۳۹۶ آبان ۱۹, جمعه

افزایش تعداد کاراکترهای توییتر

همان طور که همه می دانند توییتر ,  یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی جهان است. این شبکه سال ها در مقابل تغییر مقاوم بوده و بر خلاف سایر رقبا که همواره سعی بر به روز رسانی امکانات خود داشتند , ساکت و آرام با همان ساختار قبلی خود پیش می رفت , اما

همان طور که همه می دانند توییتر ,  یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی جهان است. این شبکه سال ها در مقابل تغییر مقاوم بوده و بر خلاف سایر رقبا که همواره سعی بر به روز رسانی امکانات خود داشتند , ساکت و آرام با همان ساختار قبلی خود پیش می رفت , اما اخیرا اخباری حاکی از تغییرات در توییتر در شبکه های مجازی پخش شده است.

افرادی که از توییتر استفاده می کنند آگاهند , توییتر به بعضی از کاربران اجازه می داد توییت‌هایی تا ۲۸۰ کاراکتر را ارسال کنند , اما اکنون این قابلیت در اختیار تمامی کاربران این شبکه پر طرفدار قرار گرفته است.

از قرار معلوم پیش از این ها , بیشتر زبان های آسیایی و شرقی مانند چینی و ژاپنی محدود بوده و فقط شامل ۱۴۰ کاراکتر بودند , این امر مشکل چندانی برای کاربران چینی و ژاپنی ایجاد نمی کرد چرا که افراد می توانستند یک مطلب را با ۱۴۰ کاراکتر بیان کنند اما ایتالیایی ها و انگلیسی ها قطعا با ۱۴۰ کاراکتر به مشکل برخورد می کردند.

قیمت جی پی اس خودرو یکی از فاکتورهایی است که معمولا هر شخصی به آن فکر می کند و برای او مهم است اما باید بدانید که در خرید یک ردیاب علاوه بر قیمت، امکاناتی که به شما ارائه می شود نیز اهمیت زیادی دارد.


درحالی که ۹ درصد کاربران انگلیسی مطالب خود را با ۱۴۰ کاراکتر منتشر می کردند اما فقط ۴ درصد از ژاپنی ها محتوایی با ۱۴۰ کاراکتر کامل انتشار داده و اکثرا از این تعداد مجاز کم تر بوده است. به طور کلی از این پس همه افراد با هر زبانی می توانند توییت هایی با حداکثر ۲۸۰ کاراکتر را منتشر کرده و از این امکانات جدید بهره مند شوند. زبان های چینی ، ژاپنی و کره‌ای نیز به زودی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...