۱۳۹۶ آبان ۱۳, شنبه

حذف جک های ۳.۵ میلی متری خوب است یا نه؟

حذف جک های ۳.۵ میلی متری : در دنیای تکنولوژی , بلوتوث یکی از دستگاه هایی است که مسیر پر پیچ و خمی را برای پیشرفت خود طی کرده است. تعداد گوشی های هوشمندی که بدون اتصال جک هدفون تولید می شوند بسیار کم هستند , اما این تعداد رو به افزایش بوده و هم

حذف جک های ۳.۵ میلی متری : در دنیای تکنولوژی , بلوتوث یکی از دستگاه هایی است که مسیر پر پیچ و خمی را برای پیشرفت خود طی کرده است. تعداد گوشی های هوشمندی که بدون اتصال جک هدفون تولید می شوند بسیار کم هستند , اما این تعداد رو به افزایش بوده و هم اکنون پرچم داران اندروید از شرکت های مختلف نیز در این دسته قرار گرفته اند.

سیستم صوتی بلوتوث در طی سال ها پیشرفت خوبی داشته است. کدک‌ های LDAC و AAC,  AptX، ،AptX-HD نشان دهنده پیشرفت سیستم صوتی موبایل ها نسبت به نسل های قبلی شده است.

گاهی خرید GPS به این سادگی ها نیست و در انتخاب خود می بایست به نکات مهمی توجه داشته باشید که یکی از آن ها توجه به امکانات سخت افزاری و به ویژه نرم افزاری است.


اندروید اوریو کدک‌ های جدیدی را برای انواع گوشی های هوشمند ارائه داد. هر چند شرکت ها تمام تلاش خود را می کنند که مشکلات بولوتوث ها را بر طرف نمایند اما باز هم اختلالاتی در این سیستم صوتی وجود دارد اما به دور از انصاف است که بگوییم این هندزفری های بولوتوثی به طور کلی بد و غیر قابل استفاده هستند.

برای استفاده از آپ دیت اندروید اوریو , باید مدتی منتظر بمانیم اما با همه تلاش ها , فایل‌ های موسیقی توسط هدفون های بولوتوثی به صورت فرمت‌ های با اتلاف رمزگذاری می‌ شوند و حتی فرمت‌ های بی‌اتلاف نیز با استفاده از این هدفون ها به صورت فرمت‌ های با اتلاف‌ تر رمزگذاری می گردند.

با همه این ها هنوز هم هدفون های بلوتوثی که در سال ۲۰۱۷ تولید می شوند همانند محصولات ۲۰۰۴ بوده و همه صدا هایی که باید پخش شوند , ابتدا رمزگذاری شده و سپس هدفون بلوتوثی آن را دریافت می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...