۱۳۹۶ مهر ۳۰, یکشنبه

گوشی های جدید کمپانی شیائومی در TENNA مشاهده شدند

اخیرا شرکت شیائومی دو دستگاه جدید به نام های MET7 و MEE7 را در وب سایت رسمی خود معرفی کرد. این دو دستگاه توانسته اند گواهینامه ارتباطات چین (TENNA)  را به دست آورند. این دستگاه ها با عنوان نسل جدید اسمارت فون های سری ردمی شناخته شده اند. ویژگی ها و امکانات هر دو گوشی

اخیرا شرکت شیائومی دو دستگاه جدید به نام های MET7 و MEE7 را در وب سایت رسمی خود معرفی کرد. این دو دستگاه توانسته اند گواهینامه ارتباطات چین (TENNA)  را به دست آورند. این دستگاه ها با عنوان نسل جدید اسمارت فون های سری ردمی شناخته شده اند.

ویژگی ها و امکانات هر دو گوشی مشابه یک دیگر است و یک پنل عریض با اندازه ۱۸ در ۹ برای آن ها تعبیه شده است. این ویژگی یاد آور  نوت ۵ می باشد. در اطلاعات قبلی درباره این دو محصول به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اشاره شده بود اما TENNA از صفحه نمایشی بزرگ تر با اندازه ۵.۹ اینچی خبر داد. در اخبار جدید , تغییراتی در دوربین این دستگاه اعلام شد و به جای دو دوربین دوگانه یک دوربین قوی در قسمت بالایی حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. فلش قوی دوربین بین دوربین و حسگر قرار دارد.

دستگاه ردیاب یا جی پی اس در واقع یک نوع دریافت کننده است که در ارتباط با ماهواره های داخل جو زمین موقعیت شما را مشخص می کند.


صفحه نمایش گوشی ها  ۵.۹۹ اینچ , با ابعاد ۱۸ در ۹ و وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. شرکت شیائومی , قبلا نیز گوشی های عریضی مانند MI Mix تولید کرده , اما نمایشگر این دو دستگاه از آن متفاوت بوده و در اطراف صفحه حاشیه بیشتری را مشاهده می کنیم.

یک باتری قوی ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر در ساعت برای این دو موبایل در نظر گرفته شده و در رنگ‌ های متنوعی از جمله گلد و رز گلد ، مشکی , خاکستری , نقره ای , آبی , صورتی و قرمز تولید خواهد شد. پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز , چیزی بود که TENNA درباره این گوشی بیان کرد که به احتمال زیاد مدیاتک هلیو پی۲۵ یا کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ خواهد بود ، البته احتمال استفاده از اسنپدراگون ۶۶۰ نیز وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...