۱۳۹۶ مهر ۲۶, چهارشنبه

فقط ۴۶۵۰۰ دستگاه آیفون ایکس (iPhone X) تولید شده است

تقریبا نزدیک به دو ماه از معرفی گوشی های هوشمند کمپانی اپل یعنی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ایکس (iPhone X) می گذرد و بسیاری از کاربران منتظر عرضه ی رسمی آیفون ایکس می باشند و از خرید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خودداری کرده اند. امروز اخباری از سوی این کمپانی منتشر

تقریبا نزدیک به دو ماه از معرفی گوشی های هوشمند کمپانی اپل یعنی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ایکس (iPhone X) می گذرد و بسیاری از کاربران منتظر عرضه ی رسمی آیفون ایکس می باشند و از خرید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خودداری کرده اند. امروز اخباری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران و طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد و برخی نیز نا امید شدند.

در گذشته ردیاب به عنوان یک راهکار عمومی مدنظر نبود چرا که قیمت ردیاب آنقدری ارزان نبوده است که برای استفاده عموم مقرون به صرفه باشد.


به گفته ی فاکسکان (Foxconn) تنها تعداد ۴۶۵۰۰ دستگاه آیفون ایکس به کشورهای چین (شانگهای)، امارات متحده ی عربی و آمستردام هلند تحویل داده شده است و کسانی که تمایل به خرید این گوشی دارند، دسترسی بسیار کمی خواهند داشت و براساس پیش بینی ها احتمالا این عرضه ی مستقیم از تاریخ سوم نوامبر آغاز گردد. بر اساس این گزارشی که امروز منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد که در هر هفته تعداد ۴۰۰ هزار آیفون ایکس تولید نماید چراکه قطعا میزان درخواست های این گوشی در آینده روز به روز بیشتر خواهد شد.

تنها مشکل در تولید این گوشی کمبود دوربین TrueDepth می باشد و این عامل باعث کاهش ۱۰ درصدی این گوشی هوشمند شده است. و یکی از تحلیلگران KGI در این خصوص گفته است که در سال ۲۰۱۸ به میزان ۳۰ الی ۳۵ میلیون دستگاه آیفون ایکس تولید خواهد شد. این گوشی اولین گوشی بدون حاشه و تمام صفحه ی کمپانی اپل می باشد که از صفحه نمایش OLED بهره می برد و دارای یک پردازنده ی قدرتمند A11 Bionic و سنسور تشخیص چهره به جای اسکنر اثر انگشت می باشد. زمان پیش فروش این گوشی از تاریخ ۲۷ اکتبر آغاز شده و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن باقیمت ۹۹۹ دلار و نسخه ی ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۱۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد، زمان عرضه ی مستقیم این گوشی نیز سوم نوابر سال جاری تخمین زده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...