۱۳۹۶ مهر ۳۰, یکشنبه

قابلیت جدید Google Play

کمپانی گوگل تاکنون بروزرسانی های مختلفی را برای برنامه ی Google Play ارائه داده است و قصد داشته که با این بروزرسانی ها فروشگاه Play Store را بهبود بخشد اما امروز یکی از بهترین قابلیت ها را به این فروشگاه اضافه کرده است و آن هم قابلیت “Try Now” می باشد که هر کاربر می

کمپانی گوگل تاکنون بروزرسانی های مختلفی را برای برنامه ی Google Play ارائه داده است و قصد داشته که با این بروزرسانی ها فروشگاه Play Store را بهبود بخشد اما امروز یکی از بهترین قابلیت ها را به این فروشگاه اضافه کرده است و آن هم قابلیت “Try Now” می باشد که هر کاربر می تواند قبل از نصب یک برنامه ابتدا آن را برای چند روز امتحان نماید و در صورت تمایل آن را به روی گوشی خود نصب نماید.

کمپانی گوگل در ماه می سال ۲۰۱۶ برای اولین بار قابلیت instant apps را معرفی کرد و از ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۷ کم کم شروع به توسعه و بهبود آن نمود و اکنون نز اعلام کرده است که کاربران می توانند در برنامه هایی که از این امکان پشتیانی می کند استفاده نمایند و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این کمپانی احتمالا این قابلیت در تمامی کشورها فعال نشده است.

این قابلیت برای برنامه هایی که رایگان نیستند بسیار کاربرد دارد زیرا کاربران می توانند قبل از خرید یک اپلیکیشن در ابتدا چند روز از آن استفاده نمایند و در صورتی که باب میلشان بود هزینه ی آن را پرداخت کرده و خریداری نمایند. گویا کمپانی گوگل این امکان را نیز فراهم کرده است که کاربران تا ۲ ساعت پس از خرید یک اپلیکیشن بتوانند آن را پس داده و هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرند.

این روزها کمپانی گوگل در حال انتشار بروز رسانی های بسیار خلاقانه برای کاربران گوشی های اندرویدی می باشد که واقعا در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم رقیب اصلی این کمپانی یعنی کمپانی اپل چه ویژگی هایی را برای کاربران خود ارائه خواهد داد.

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای افزایش امنیت یک محیط (مثلا محیط کاری اداره) نیاز داشته باشید که صداهای آن محیط را شنود کنید. قطعا در چنین شرایطی نیاز دارید که شنود از راه دور داشته باشید چرا که در این موارد خود شما در محیط حضور ندارید. بسیاری از افراد برای چنین کاری به دنبال دستگاه های گران قیمت شنود می روند یا در نهایت کم هزینه ترین روش که نصب یک برنامه شنود صدا است را انتخاب می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...