۱۳۹۶ آبان ۳, چهارشنبه

گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای

گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای : تولید گوشی هایی همراه با حسگر های درون صفحه ای , موضوعی است که در چند سال اخیر بسیاری از شرکت ها را درگیر خود کرده است. قرار گرفتن حسگر انگشت در زیر صفحه نمایش , پیشرفتی بزرگ برای شرکت های تولید گوشی

گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای : تولید گوشی هایی همراه با حسگر های درون صفحه ای , موضوعی است که در چند سال اخیر بسیاری از شرکت ها را درگیر خود کرده است. قرار گرفتن حسگر انگشت در زیر صفحه نمایش , پیشرفتی بزرگ برای شرکت های تولید گوشی های همراه است.

اگر به شبکه های مجازی سری بزنید , می بینید شایعات و اخبار زیادی درباره استفاده شرکت سامسونگ از حسگرهای درون صفحه ای وجود دارد. سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ و قوی در زمینه تولید گوشی های هوشمند است , از این رو در یک مدت طولانی درباره این موضوع تحقیق کرده و اجازه نمی دهد یک نوآوری جدید و جذاب اما بدون بنیان وارد محصولاتش شود.

چند سال قبل , برای به کارگیری فناوری حسگر تشخیص عنبیه (Iris Scanner)  در گوشی های سامسونگ نیز شاهد چنین چیزی بودیم , سامسونگ زمانی بیش از ۵ سال را صرف تحقیق و بررسی این موضوع نمود. اما اخبار و اطلاعات کنونی نشان می دهد , این ویژگی (حسگر درون صفحه ای) تأیید شده و سامسونگ قصد دارد از این فناوری در پرچم دار خود , گلکسی اس ۹ (Galaxy S9)  و گلکسی اس ۹ پلاس پلاس (Galaxy S9 Plus) , استفاده کند.

برای پیدا کردن یک شی مانند خودرو  در هر لحظه و هر مکان کافی است تا به دنبال خرید یک دستگاه جی پی اس مناسب نیاز های خود باشید.


یکی از اهداف سامسونگ برای انجام این کار , رفع انتقادات و اعتراضات زیادی است که درباره محل حسگر دو گوشی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8 )  و گلکسی اس ۸ پلاس  (Galaxy S8 Plus)  انجام شده است. حسگر گلکسی اس ۸ (Galaxy S8)  و گلکسی اس ۸ پلاس (Galaxy S8 Plus) در نزدیکی دوربین قرار داشته و هنگام استفاده از حسگر به صورت ناخواسته انگشت با لنز برخورده کرده و آن را کثیف می کند.

با استفاده سامسونگ از فناوری حسگر درون صفحه ای در دو گوشی گلکسی اس ۹ (Galaxy S9)  و گلکسی اس ۹ پلاس (Galaxy S9 Plus) , شاهد یکی از بزرگترین پیشرفت های این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند خواهیم بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...