۱۳۹۶ مهر ۲۲, شنبه

گلکسی جی ۲ (galaxy J2) سامسونگ معرفی شد؛ یک گوشی پایین رده ولی قدرتمند

گوشی پایین رده ی کمپانی سامسونگ با عنوان گلکسی جی ۲ (۲۰۱۷) معرفی شد و برخی از ویژگی های مشابه نسل قبلی ۲۰۱۶ می باشد. این گوشی هوشمند دارای یک تراشه ی ۴ هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتزی می باشد و دارای یک حافظه ی رم ۱ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۸

گوشی پایین رده ی کمپانی سامسونگ با عنوان گلکسی جی ۲ (۲۰۱۷) معرفی شد و برخی از ویژگی های مشابه نسل قبلی ۲۰۱۶ می باشد. این گوشی هوشمند دارای یک تراشه ی ۴ هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتزی می باشد و دارای یک حافظه ی رم ۱ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد.

گوشی پایین رده ی گلکسی جی ۲ جدید کمپانی سامسونگ دارای یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری برای تامین انرژی سیستم این گوشی می باشد و از سایر قابلیت های آن اگر بخواهیم چیزی بگوییم، دارای قابلیت نرم افزاری Ultra Data Saving Mode می باشد که می تواند میزان مصرف باتری این گوشی را به شدت پایین بیاورد و در شرایط سخت از آن استفاده به عمل آید. این گوشی پایین رده دارای برچسب قیمت ۱۱۳ دلاری بوده که در ابتدا فقط در کشور هند عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران کمپانی سامسونگ به دلیل اینکه توانایی خرید گوشی های بالا رده ی این کمپانی را ندارند، از گوشی های پایین رده ی این کمپانی استفاده می کنند و این موضوع باعث شده است که سامسونگ هم اکنون نیز به تولید گوشی های پایین رده ی خود ادامه دهد تا بتواند تمامی مشتریانش را راضی نگاه دارد.

اگر به دنبال یک دستگاه ردیاب ارزان قیمت هستید و البته می خواهید که بیشترین امکانات را بدست آورید، سامانه ردیابان با تیم پشتیبانی نیرومند در خدمت شماست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...