۱۳۹۶ مهر ۱۴, جمعه

پیکسل بوک گوگل به عرصه ی رقبت با سایر لپ تاپ ها آمد

پیکسل بوک اولین لپ تاپ با امکان گوگل اسیستنت می باشد که همراه با یک پردازنده ی قدرتمند و سخت افزار قوی وارد عرصه ی رقابت با سایر لپ تاپ های نوت بوک برندهای معروف شد. شب گذشته کمپانی گوگل از سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ خود پردره برداری کرد که تنها ۱

پیکسل بوک اولین لپ تاپ با امکان گوگل اسیستنت می باشد که همراه با یک پردازنده ی قدرتمند و سخت افزار قوی وارد عرصه ی رقابت با سایر لپ تاپ های نوت بوک برندهای معروف شد. شب گذشته کمپانی گوگل از سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ خود پردره برداری کرد که تنها ۱ کیلوگرم وزن دارد. و قطر آن فقط ۱۰ میلی متر می باشد.

پیکسل بوکپیکسل بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با وضوح Quad HD و تراکم پیکسلی ۲۳۵ پیکسل در هر اینچ می باشد که از آن هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان یک تبلت می توانید استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد سخت افزار این لپ تاپ صحبت کنیم باید بگوییم که دارای دو نسخه ی Core i5 و Core i7 همراه با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ی اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی می باشد. قدرت شارژدهی این لپ تاپ به مدت ۱۰ ساعت می باشد که تنها در مدت زمان ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه شارژ می شود.

یکی از اساسی ترین قابلیت های این لپ تاپ دارا بودن امکان دسترسی به گوگل اسیستنت می باشد که این دستیار صوتی، پیکسل بوک را به یکی از هوشمند ترین لپ تاپ های جهان تبدیل کرده است و قطعا این لپ تاپ در سریع ترین زمان بروز رسانی های کمپانی گوگل را دریافت خواهد کرد.

درست است که بیشتر دستگاه های ردیاب جی پی اس از استانداردهای مشخصی پیروی می کنند اما مارک های مختلف ردیاب هر کدام ویژگی های خاص به خود را دارند که ممکن است شما از آن ها اطلاعی نداشته باشید، در این صورت است که خرید یک ردیاب صرفا ارزان شما را با مشکل روبرو خواهد کرد.


پیکسل بوکیکی از ویژگی های جذاب این لپ تاپ طراحی یک قلم با ۲۰۰۰ نقطه ی حساس و تاخیر ۱۰ میلی ثانیه می باشد که احساس استفاده از یک قلم به روی کاغذ را به کاربر منتقل می کند و یکی از بهترین قلم های دنیا می باشد. این دستگاه احتمالا در سه نسخه عرضه خواهد شد که قیمت نسخه ی پایه ی آن ۹۹۹ دلار اعلام شده است.و قلم این لپ تاپ نیز به طور جداگانه با قیمت ۹۹ دلار هم اکنون قابل پیش خرید می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...