۱۳۹۶ آبان ۸, دوشنبه

اخراج شدن از شرکت اپل به خاطر یک اشتباه ساده

خبر جنجالی که به تازگی رسانه ای شد و امروز در سایت های خبرگزاری سر و صدای زیادی به وجود آورده است، اخراج کارمندی از شرکت اپل است به خاطر اینکه دخترش ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون X را منتشر کرد. شرکت اپل از این پرچم دار جدیدش هیچ ویدیوی رسمی نشان نداده است که

خبر جنجالی که به تازگی رسانه ای شد و امروز در سایت های خبرگزاری سر و صدای زیادی به وجود آورده است، اخراج کارمندی از شرکت اپل است به خاطر اینکه دخترش ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون X را منتشر کرد.

شرکت اپل از این پرچم دار جدیدش هیچ ویدیوی رسمی نشان نداده است که این گوشی به چه شکلی کار می کند و یا این که نرم افزارها در این گوشی به چه صورت کار می کنند . همان طور که شاید خودتان هم بدانید در مراسم معرفی این گوشی جدید هیچ نسخه ای برای این که حضار با آن کار کنند، موجود نبود بنابراین سوالات زیادی در ذهن کاربران به وجود آمد.

دستگاه ردیاب یا جی پی اس در واقع یک نوع دریافت کننده است که در ارتباط با ماهواره های داخل جو زمین موقعیت شما را مشخص می کند.


چندی پیش ویدیویی از آیفون ۱۰ منتشر شد که نگاه نزدیکی به گوشی آیفون X شده بود. اپل سریعا از دختری که این تلفن را منتشر کرده بود درخواست کرد که فیلم را حذف کند اما دیر شده بود و کلیپ بارها در اینترنت پخش شده بود.پس از آن مشخص شد که این پدر این دختر یکی از کارمندان کمپانی اپل بوده است و با در اختیار داشتن این گوشی، زودتر از موعد دست به انجام چنین کاری زده است. اکنون چنین اشتباه وی باعث شد که پدرش از کمپانی اپل اخراج گردد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...