۱۳۹۶ مهر ۲۴, دوشنبه

برتری گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به اپل در فروش در کشور آمریکا

شرکت بزرگ سامسونگ با عرضه ی چند پرچم دار جدید خود مانند نوت ۸ به فروش خوبی در دنیا به خصوص در آمریکا دست پیدا کرد در حالی که شرکت اپل هنوز گوشی آیفون X خود را عرضه نکرده است و منتظر فروش گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس است. طبق بررسی های اخیر

شرکت بزرگ سامسونگ با عرضه ی چند پرچم دار جدید خود مانند نوت ۸ به فروش خوبی در دنیا به خصوص در آمریکا دست پیدا کرد در حالی که شرکت اپل هنوز گوشی آیفون X خود را عرضه نکرده است و منتظر فروش گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس است. طبق بررسی های اخیر آمار موجود نشان داده است که فروش گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به گوشی های هوشمند اپل بیشتر بوده است.

طبق گذارشی که جدیدا توسط مرکز kanter worldpanel منتشر شده است، سامسونگ در سه ماهه منتهی به ۳۱ آگوست ۳۵.۲ درصد از مجموع فروش گوشی های موبایل هوشمند در بازار آمریکا را به خود اختصاص داده ولی این درحالی است که شرکت اپل با اختلافی کم در حد ۰.۲ درصد، با تصاحب سهم ۳۵ درصدی از بازار کشور آمریکا در رده ی دوم ایستاده است.

گاهی خرید GPS به این سادگی ها نیست و در انتخاب خود می بایست به نکات مهمی توجه داشته باشید که یکی از آن ها توجه به امکانات سخت افزاری و به ویژه نرم افزاری است.


شرکت اپل در آینده ای کوتاه قرار است اسمارت فون جدید خود را به بازار عرضه کند که شاید فروش این گوشی بتواند رتبه ای که در حال حاضر دارد را بهبود ببخشد. با نگاهی به تاریخ فروش گوشی های هوشمند شرکت اپل در طی سال های اخیر میتوان چنین پیش بینی کرد که اپل دوباره خواهد توانست باری دیگر عنوان برترین شرکت فعال در بازار گوشی های هوشمند آمریکا را به خود اختصاص دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...