۱۳۹۶ مهر ۱۶, یکشنبه

تعداد ۳۶۵ حساب بانکی توسط یک پسر ۲۲ ساله ی تهرانی هک شد

سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتا، از دستگیری یک پسر ۲۲ ساله ی تهرانی به جرم هک ۳۶۵ حساب بانکی خبر داد. به گفته ی ایشان گویا این نوجوان ۲۲ ساله با طراحی یک سایت خرید اینترنتی، شرایط فروش محصولات سایت خود را به صورتی اعلام کرده بود که باید هرکسی که قصد خرید از این

سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتا، از دستگیری یک پسر ۲۲ ساله ی تهرانی به جرم هک ۳۶۵ حساب بانکی خبر داد. به گفته ی ایشان گویا این نوجوان ۲۲ ساله با طراحی یک سایت خرید اینترنتی، شرایط فروش محصولات سایت خود را به صورتی اعلام کرده بود که باید هرکسی که قصد خرید از این سایت را داشت عضو شود و سپس خرید انجام دهد. هزینه ی عضویت در این سایت نیز مبلغ ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود.

گویا افرادی که قصد عضویت داشتند به هنگم پرداخت پول به یک صفحه ی جعلی هدایت می شدند و زمانی که شماره کارت و اطلاعات کارت خود را در آنجا وارد می کردند، تمامی اطلاعات کارت بانکی شان در اختیار این نوجوان ۲۲ ساله قرار می گرفت. رئیس پلیس فتا اعلام کرد که پس از پیگیری های متعدد امنیتی، بالاخره این نوجوان ۲۲ ساله دستگیر شد و پس از بررسی های کیفری، علاوه بر اینکه هیچ سابقه ی کیفری و حتی تحصیلات دانشگاهی نداشت، به تمامی روش های هک از قبیل “فیشینگ” آشنا بوده است.

در صورتی که بخواهید از دستگاه GPS به جهت ردیابی خودرو شخصی سواری یا خودرو کاری خود استفاده کنید، سامانه ردیابان دو پیشنهاد و دو مدل متفاوت دستگاه ردیاب GPS از یکدیگر برای شما دارد. در ادامه به بررسی بهترین ردیاب برای ردیابی خودرو می پردازیم.


گویا این نوجوان ۲۲ ساله در طی یک هفته توانسته بود اطلاعات ۳۶۵ حساب بانکی را در اختیار خود قرار دهد ولی فقط موفق شده بود که از تعداد ۲۱ حساب بانکی، ۹۰ میلیون تومان را برداشت کرده و به حساب خود واریز نماید. اکنون تحقیقات نیز ادامه داشته و پلیس فتا درحال بررسی این موضوع می باشد تا شاید تعداد قربانیان بیشتری را در این باره پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...