۱۳۹۶ مهر ۱۶, یکشنبه

سه خودروی لوکس که با مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در ایران می توان خرید؟

خودروی لوکس : بسیاری از افراد در کشور ما علاقه ی بسیاری به خرید خودروهای لوکس دارند و حتی حاضرند هزینه های بالایی را برای خرید این خودروها پرداخت کنند. اما اگر خودروها را بخواهیم دسته بندی کنیم، به دو دسته ی سدان و کراس اوور تقسیم می شوند که اخیرا خودروهای کراس اور طرفداران

۱)خودروی کره ای کیا سراتو

این خودروی محبوب که اخیرا توسط سایپا در ایران تولید می شود یکی از گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید. این خود رو معایبی نیز دارد از قبیل اتاق پر سر و صدا و میزان امکانات رفاهی کم ولی به دلیل ظاهری زیبا بسیاری از جوان ها را به سمت خود جلب کرده است. قیمت این خودرو در نمایندگی سایپا ۹۹ میلیون تومان می باشد که در بازار آزاد نیز با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش میرسد.

۲) خودروی ژاپنی میتسوبیشی لنسر

این خودروی سدان محبوب و جوان پسند با تلفیقی از هندلینگ و لذت سواری بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است. اما اگر از لحاظ نوع طراحی بخواهیم به این خودروی سدان توجهی بکنیم، خواهیم دید که گویا کمی فضای داخل کابین و و چهره ی این خودرو قدیمی شده است و اغلب عملکرد گیربکس CVT این خودرو به دلیل سرعت پایین در تعویض دنده، بسیاری از جوانان را خسته می کند. قیمت این خودرو در نمایندگی آرین موتور ۱۳۹ میلیون تومان می باشد.

قیمت جی پی اس خودرو یکی از فاکتورهایی است که معمولا هر شخصی به آن فکر می کند و برای او مهم است اما باید بدانید که در خرید یک ردیاب علاوه بر قیمت، امکاناتی که به شما ارائه می شود نیز اهمیت زیادی دارد.


۳) خودروی کره ای هیوندای النترا ۲۰۱۷

نسل قبلی این خودروی محبوب کره ای در بازار ایران بسیاری از خانواده ها و حتی جوانان را به سمت خود جذب کرده بود و اکنون سری جدید این خودرو باز هم آمده تا افتخارات النترا ۲۰۱۶ را ادامه دهد. قیمت این خودرو در نمایندگی های کرمان موتور ۱۳۵ میلیون تومان اعلام شده است اما زمان تحویل آن مشخص نمی باشد ولی اگر بخواهید این خودرو را از بازار آزاد خریداری نمایید باید مبلغی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای آن در نظر بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...