۱۳۹۶ آبان ۸, دوشنبه

مشکل اینترنت شاتل با تلگرام

مشکل اینترنت شاتل با تلگرام : دوشنبه هشتم آبان ۹۶ اینترنت همراه شاتل مشکل حادی با تلگرام داشت ، اگر شما هم از اینترنت شاتل استفاده میکنید ، مطمئنا با این مشکل روبرو هستید که دسترسی شما به تلگرام قطع شده است، البته این موضوع زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما از اینترنت شاتل در

مشکل اینترنت شاتل با تلگرام : دوشنبه هشتم آبان ۹۶ اینترنت همراه شاتل مشکل حادی با تلگرام داشت ، اگر شما هم از اینترنت شاتل استفاده میکنید ، مطمئنا با این مشکل روبرو هستید که دسترسی شما به تلگرام قطع شده است، البته این موضوع زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما از اینترنت شاتل در گوشی همراه خود استفاده نمایید.

مشکل اینترنت شاتل

اگر برای رفع مشکل با تلفن های پشتیبانی شاتل تماس بگیرید برای کاهش تماس های تلفنی شرکت شاتل خود اعلام می نماید که امروز دوشنبه اینترنت شاتل با شبکه اجتماعی تلگرام به مشکل برخورده است و کاربران شاتل نمی توانند از اینترنت شاتل در گوشی همراه خود و ورژن موبایل تلگرام از این نرم افزار استفاده نمایند.

جالب اینجاست که ورژن دستکتاپ شبکه اجتماعی شاتل براحتی به تلگرام متصل می شود اما این اتصال در گوشی های هوشمند و ورژن اندروید و آی او اس با مشکل روبرو است. براساس اعلام شرکت شاتل این مشکل در روز های آتی حل خواهد شد.

پیام شرکت شاتل برای مشکل ایجاد شده در تلگرام : در حال حاضر با مشکل ارتباطی در نرم افزار ارتباطی تلگرام داریم .

RN102 نام یکی از دستگاه های ردیاب GPS سامانه ردیابان است که برای انواع مصارف از جمله استفاده به عنوان ردیاب شخصی کاربرد دارد. RN102 با اختلاف کمی نسبت به مدل دیگر دستگاه ردیاب GPS چند منظوره مدل RN103 به یکی از پرفروش ترین ردیاب های سامانه ردیابان تبدیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...