۱۳۹۶ مهر ۲۹, شنبه

چه کسی همسر همایون شجریان است ؟

این روزها شایعه های فراوانی در دنیای هنرمندان منتشر می شود که شامل خبر ازدواج ، طلاق ، تصادف و … است.این شایعه ها به گونه ی است که سبب می شود به یکباره موج توجه هات به آنها جلب شود و برخی آنها را شایعه نداند.دو هنرمند عزیزی که طی این روزها خبر ازدواجشان

این روزها شایعه های فراوانی در دنیای هنرمندان منتشر می شود که شامل خبر ازدواج ، طلاق ، تصادف و … است.این شایعه ها به گونه ی است که سبب می شود به یکباره موج توجه هات به آنها جلب شود و برخی آنها را شایعه نداند.دو هنرمند عزیزی که طی این روزها خبر ازدواجشان در فضای مجازی پیچیده است همایون شجریان و سحر دولتشاهی می باشد.

حالا که شایعه های زیادی در مورد ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی شنیده می شود ، برخی کنجکاوند که بدانند همسر همایون شجریان کیست.همایون شجریان فرزند محمد رضا شجریان استاد موسیقی ایران می باشد.

همایون شجریان

در سی و یک اردیبهشت سال ۱۳۵۴ همایون شجریان  در خانواده ی متولد شد که سرشار از موسیقی بود و پدرش نام او چکاوک گذاشت اما در آن زمان پدر همایون شجریان (محمد رضا شجریان) که در حال نواختن در دستگاه همایون بود به پیشنهاد آقای ابتهاج ، نام پسر خود را همایون گذاشت.

RN102 نام یکی از دستگاه های ردیاب GPS سامانه ردیابان است که برای انواع مصارف از جمله استفاده به عنوان ردیاب شخصی کاربرد دارد. RN102 با اختلاف کمی نسبت به مدل دیگر دستگاه ردیاب GPS چند منظوره مدل RN103 به یکی از پرفروش ترین ردیاب های سامانه ردیابان تبدیل شده است.


همایون شجریان به پیشنهاد و صلاح دید پدرش ، موسیقی را نزد ناصر فرهنگ فر آموخت و همچنین چند سالی نزد جمشید محبی را برای آموختن موسیقی بوده است.

همایون شجریان جز یکی از خوانندگان معروف موسیقی سنتی ایرانی می باشد که نوازنده کمانچه و تنبک است.

همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان می باشد که در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان ازدواج کرده است و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان  به دنیا امده است.اولین البومی که همایون شجریان به عنوان تنها خواننده او بوده است و در سال ۱۳۸۲ منتشر شده است ، البوم “نسیم وصل ” می باشد که اهنگ سازی آن را محمدجواد ضرابیان به عهده داشت.

این البوم به عنوان شروعی بود تا او بتواند کنسرت های را اجرا کند و البوم های مستقلی را منتشر نماید. البوم شوق دوست ، ناشکیبا ، نقش خیال و … از دیگر البوم های او می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...